بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات- 136/ دیلمی در گفت‌وگو با دفاع پرس تاکید کرد؛

ضرورت تقویت موضع تحلیل در رسانه‌ی ملی

دبیر خبر شبکه خبر سیما گفت: ما در حوزه رسانه دچار فقر تحلیل محتوا هستیم و با وجود تعداد زیاد علاقه‌مندان کسب علم و مهارت در زمینه تحلیل سیاسی، تعداد کارشناسان کارآمد و با تجربه ما بسیار اندک است.
کد خبر: ۲۶۳۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۵ - 29October 2017
کمبود تحلیل‌گران سیاسی در رسانه‌های تصویری«فاطمه دیلمی» دبیر خبر شبکه خبر سیمای جمهوری اسلامی ضمن بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس، درباره  چگونگی پوشش‌دهی موضوعات مهم منطقه و میزان اثرگذاری شبکه خبر اظهار داشت: در زمینه تحولات منطقه در سازمان صدا و سیما و به خصوص در شبکه خبر خوب کار شده است؛ اما برای افزایش ضریب نفوذ رسانه‌های تصویری خبری در جوانان، باید تعداد بیشتری از کارشناسان و تحلیلگران منطقه‌ای را بکار گرفت.
 
وی افزود: در واقع ما در حوزه رسانه دچار فقر تحلیل محتوا هستیم و با وجود تعداد زیاد علاقه‌مندان کسب علم و مهارت در زمینه تحلیل سیاسی، تعداد کارشناسان کارآمد و با تجربه ما بسیار اندک است.
 
دبیر خبر شبکه خبر سیما تصریح کرد: سازمان‌های مرتبط موقعیت‌های محدودی را برای پیشرفت در این زمینه ایجاد کرده‌اند و امکانات محدودی برای کار در این عرصه وجود دارد؛ همچنین افراد اندکی حاضر هستند عُمر و توان خود را برای دستیابی به دانش و تجربه مورد نیاز جامعه صرف کنند.
 
دیلمی در پایان تاکید کرد: بایدتوان خود را افزایش دهیم؛ چرا که می‌توانیم با استفاده از دانش دیگران، قوای داخلی خود را تقویت کنیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار