باز هم برخورد نامناسب با خانواده شهدا

الان سه ماه است که آرامش ما توسط افرادی که ادعای مالکیت این ملک را دارند سلب شده است. آنها بدون هیچ سند و مدرکی می‌گویند ما زمین اینجا را 4 میلیارد آن هم به صورت قسطی از (...) خریداری کرده‌ایم.
کد خبر: ۲۶۴۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۱ - 30August 2014

باز هم برخورد نامناسب با خانواده شهدا

به گزارش دفاع پرس، مجتمع ولی عصر(عج) در میدان ولیعصر سالهاست میزبان 20 خانواده شهید و ایثار گر است که قرار بوده بنا بر تصمیم مسئولین کشور تا زمانی که در قید حیات هستند در این مجتمع زندگی کنند و یا اگر خواستند از آنجا نقل مکان کنند به رضایت خودشان این کارانجام شود. 

اما امروز تمام این خانواده ها نگران بی خانمان شدن هستند. با خبر شدیم که از طرف {...} به این خانواده ها اخطار داده شده که باید آنجا را تخلیه کنند.

بنا بر این گزارش خانواده شهیدی که ساکن همین ساختمان است میگوید: الان سه ماه است که ارامش ما توسط افرادی که ادعای مالکیت این ملک را دارند سلب شده است. آنها بدون هیچ سند و مدرکی میگویند ما زمین اینجا را 4 میلیارد آن هم به صورت قسطی از {...} خریداری کرده ایم.

یکی دیگر از حاضرین که او هم از ساکنان این مجتمع است میگوید: این افراد که دو نفر هستند به نامهای {...} و {...} بدون هیچ مجوزی اقدام به شکستن قفل انباری های منزل ما کردند.

مادر شهید دیگری با گلایه از برخورد تند این افراد گفت به قدری با ما بد رفتار شد که همسرم که پیر مردی به شدت مریض است حالش بدتر شد.

 تمام این خانواده ها جلوی درب منزلشان تجمع کرده بودند که پلیس هم وارد ماجرا شد.

خبرنگاران ما که برای تهیه گزارش به این ساختمان رفته بودند تا به مشکلات خانواده شهدا رسیدگی کنند با مقاومت پلیس رو به رو شده و کارت خبرنگاری عکاس توسط پلیس ضبط شد.

 

بنا بر اخبار رسیده فشار به این خانواده ها کماکان ادامه دارد و این خانواده ها از مقامات مسئول انتظار رسیدگی به وضع خود را دارند. اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

نظر شما
پربیننده ها