معاون استاندار مازندران خبر داد؛

جمع‌آوری بیش از یک میلیون قطعه عکس از شهدا در مازندران

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با اشاره به چاپ و تألیف کتاب با موضوع شهدا، جنگ و دفاع مقدس، جمع‌آوری بیش از یک میلیون قطعه عکس از شهدای مازندران گفت: این اقدامات شایسته باید تداوم یابد و به سرانجام مطلوب برسد.
کد خبر: ۲۶۴۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱ - 31October 2017
جمع آوری بیش از یک میلیون عکس شهدا در مازندرانبه گزارش دفاع پرس از مازندران به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، «علیرضا یونسی رستمی» معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان با اشاره به اینکه شهدا دارای جاذبه الهی هستند، اظهار داشت: شهدا بیرق های رستگاری، فلاح، ایثار، حریت، جوانمردی و خداپرستی هستند.

معاون استاندار مازندران افزود: شهدا جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و چون شمع سوختند و با پرتو افشانی، تاریکی‌ها را به روشنایی بدل کردند.

وی با بیان این که اقتدار کشور و نظام در گرو زنده نگهداشتن یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، یادآور شد: همه وظیفه دارند عظمت شهدا و میراث گرانقدر این گلگون کفنان والامقام را به فرزندان خود و نسل های آینده بشناسانند.

یونسی رستمی، انجام کارهای فرهنگی در استان در خصوص ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: استان مازندران با برگزاری 1500 یادوراه در سال 95 رتبه نخست کشور در این بخش را کسب نمود.

وی با اشاره به چاپ و تألیف کتاب با موضوع شهدا، جنگ و دفاع مقدس، جمع آوری بیش از یک میلیون عکس شهدا، بیش از 70 هزار اسناد دفاع مقدس، برگزاری 1500 یادواره شهید، بیش از 10 هزار برنامه رادیویی، 3500 ساعت مصاحبه در ارتباط با ایثار و شهادت و دفاع مقدس گفت: این اقدامات شایسته باید تداوم یابد و به سرانجام مطلوب برسد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، بر زمینه سازی برای تعمیق ارتباط عموم آحاد جامعه به ویژه نسل جوان با مفاهیم و ارزش های فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و یاد آور شد: از حداکثر ظرفیت ها بویژه توانمندی های دستگاه های فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بهره گیری شود.

یونسی افزود: دستگاه های فرهنگی و تبلیغی، رسانه ها و صدا و سیما نقش مهمی در ابلاغ پیام شهدا به جامعه و ترویج آموزه های شهدا دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار