اجمالی/ رئیس بنیاد هابیلیان:

کنگره شهدای ترور سال آینده بصورت بین‌المللی برگزار می‌شود

رئیس بنیاد هابیلیان با اشاره به اولین کنگره ملی شهدای ترور که سال گذشته برگزار شد، گفت: باپیش‌بینی‌های صورت گرفته برای سال آینده، این کنگره به صورت بین‌المللی در تهران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۶۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۷ - 30August 2014

کنگره شهدای ترور سال آینده بصورت بین‌المللی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سید محمد جواد هاشمینژاد، رئیس بنیاد هابیلیان در مراسم رونمایی از نرمافزار شهدای ترور که در سازمان رسانهای اوج برگزار شد، گفت: موضوع جنایت تروریستی در کشور ما از جمله موضوعاتی است که همراه با انقلاب اسلامی عجین شده است و بابت آن هزینههای سنگینی را نیز پرداخت کردهایم.

وی افزود: ابعاد این حوادث در بعضی موضوعات داخلی و خارجی بی نظیر است؛ چراکه در هیچ کشوری شاهد نبودیم که در چنین سطحی از مسولان عالیرتبه یک کشور ترور شوند؛ به نحوی که در دهه 60 میتوان عنوان کرد برخی روزها 100 مورد ترور نیز داشتیم و این ترورها به صورت هدفمند صورت میگرفت.

رییس بنیاد هابیلیان ادامه داد: از طرف دیگر حمایت علنی و دشمنی آشکار جهان غرب از این جانیان بالفطره علنا در چنین سطحی وجود نداشت؛ به نحوی که میبینیم در سطحی گسترده و بهصورت بینالمللی حمایتهای لجستیکی و مالی از تروریستها بهعمل میآمد.

هاشمی نژاد خاطرنشان کرد: تغییر و تحولات در دهه 70 در کشورمان و مشخص شدن این موضوع که گروهکهای تروریستی قادر به تغییر نظام جمهوری اسلامی ایران نیستند، امریکاییها به خاطر برخی ملاحظات، این گروهک نفاق (تروریستهای منافقین) را در لیست گروههای تروریستی گنجاندند، اما این اقدام آنها هیچ ثمری نداشت؛ چراکه هیچ یک از اعضا گروه ترور بازداشت نشدند؛ بنابراین میتوان گفت کار آنها اقدامی نمادین بود.

وی در مقایسه بین جنایات صورت گرفته توسط منافقین و جنایات داعش عنوان کرد: وقتی داعش خبرنگاری از آمریکا را میکشد، آمریکا در صدد بر میآید تا برای مقابله با داعش، بدون اینکه از دولت کشوری اجازه بگیرد حمله نظامی انجام دهد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار