امام جمعه نکا مطرح کرد؛

تزریق روح انقلاب به پیکر جامعه توسط شاعران انقلابی

امام جمعه نکا گفت: شاعران انقلابی با نگاه انقلابی خود روح انقلاب را به پیکر جامعه تزریق می‌کنند.
کد خبر: ۲۶۸۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳ - 29November 2017
ضرورت تزریق روح انقلاب به پیکر جامعه توسط شاعران انقلابیبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، حجت‌الاسلام «محمدباقر محمدی لائینی» امام جمعه نکا در نشست صمیمانه با شاعران آیینی شهرستان نکا با تبریک آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج)، شاعران آیینی را نخبگان تأثیرگذار جامعه دانست و اظهار داشت: بعد از انقلاب، دشمن با شناسایی و جذب نخبگان علوم انسانی، تئور‌ی‌پردازهای زیادی را برای استکبار پرورش داد.

وی به اهمیت شعر در جامعه اشاره کرد و گفت: هنر شعر به همان اندازه که می‌تواند مثبت باشد، بعد تخریبی و فاجعه‌آمیزی هم می‌تواند داشته باشد.

امام جمعه نکا بر ضرورت به خدمت گرفتن شعر در دفاع از جامعه در مقابل ظالمان تأکید کرد و افزود: هنری که در راستای حفظ ولایت، فرهنگ و ارزش‌های دینی باشد ارزشمند است.

محمدی لائینی همچنین به تشکیل انجمن شعر آیینی کانون فرهنگی هنری مسجد جامع شهرستان نکا اشاره کرد و گفت: این انجمن با هدف شناسایی و جذب شاعران آیینی شهرستان نکا و به کارگیری آنها در مراسم دینی، مذهبی و یادواره‌های شهدا راه‌اندازی شده است.

وی کمک به جریان شعری در مسیر ولایت و ارزش‌های والای جامعه را از وظایف این انجمن دانست و افزود: همچنین تحکیم فرهنگ انقلاب توسط همه سلیقه‌های هنری از جمله اهداف انجمن است.

حجت‌الاسلام محمدی لائینی به حضور شاعران به عنوان پای ثابت برنامه‌های معنوی شهر تأکید کرد و گفت: با این کار علاوه بر تولید اشعار انقلابی، بازار مصرف آن نیز فراهم می‌شود.

امام جمعه نکا تصریح کرد: شاعران انقلابی با نگاه انقلابی خود روح انقلاب را به پیکر جامعه تزریق می‌کنند.

در پایان این نشست شاعران به قرائت اشعار خود پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار