محسن جوادی تاکید کرد؛

تبدیل شدن نمایشگاه «فیروزه» به بازار جهانی کالا‌های ایرانی ـ اسلامی

معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر لزوم تبدیل شدن نمایشگاه «فیروزه» به بازار جهانی کالاهای ایرانی ـ اسلامی تاکید کرد.
کد خبر: ۲۷۳۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴ - 07January 2018

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، آیین اختتامیه سومین جایزه کالا‌های فرهنگی با الگوی ایرانی ـ اسلامی، موسوم به «فیروزه» صبح امروز (یکشنبه ۱۷ دی ماه) با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و محسن جوادی معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بوستان «گفت‌وگو» برگزار شد.

«محسن جوادی» در این مراسم با بیان اینکه کالاهای فرهنگی یک اتفاق خوب برای کار فرهنگی در وزارت ارشاد هستند، اظهار داشت: توسعه و ترویج کالاهای فرهنگی درآمد و سود خوبی را متوجه اهالی فرهنگ می‌کند.

وی گفت: امیدوارم نمایشگاه «فیروزه» در آینده به یک نمایشگاه پُر رونق، پُر نشاط، فعال و عرصه نمایش کالاهای ایرانی ـ اسلامی تبدیل شود.

معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: نمایشگاه فیروزه می‌تواند به بازار بین‌الملل کالاهای فرهنگی تبدیل شود و با الگوهای ایرانی ـ اسلامی در قالب هنر، فرهنگ کشور را به بازارهای جهانی عرضه کند.

جوادی از حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از نمایشگاه کالاهای فرهنگی در سال‌های آینده خبر داد و گفت: وزارت ارشاد حمایت‌هایش را از این نمایشگاه گسترش می‌دهد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار