رییس جمهور تهران را به مقصد آستانه ترک کرد

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، امروز به دعوت رسمی رییس جمهور قزاقستان، تهران را به مقصد آستانه پایتخت این کشور ترک کرد.
کد خبر: ۲۷۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۳ - 08September 2014

رییس جمهور تهران را به مقصد آستانه ترک کرد

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در مراسم بدرقه رییس جمهور، حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی رییس دفتر مقام معظم رهبری و معاون اول رییس جمهوری حضور داشتند.

همچنین وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاون حقوقی رییس جمهور نیز در مراسم بدرقه رسمی حضور داشتند.

روحانی دراین سفر دو روزه ضمن دیدار با همتای قزاقستانی خود و سایر مقامهای ارشد این کشور، در همایش بازرگانان، صاحبان صنایع و کارآفرینان ایران و قزاقستان شرکت میکند.

وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی، صنعت، معدن و تجارت، امور خارجه، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی و  نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهور و حسین فریدون دستیار ارشد رییس جمهور، روحانی را در این سفر همراهی میکنند.

رییس جمهور در پایان سفر دو روزه خود به قزاقستان، به کشور تاجیکستان به منظور دیدار دو جانبه و همچنین شرکت در اجلاس سران شانگهای به دوشنبه، پایتخت این کشور سفر می کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار