صبح امروز صورت گرفت؛

مراسم استقبال رسمی از روحانی در کاخ ریاست جمهوری قزاقستان

حسن روحانی رییس جمهور صبح سه شنبه، به طور رسمی در کاخ ریاست جمهوری قزاقستان از سوی نورسلطان نظربایف رییس جمهور قزاقستان مورد استقبال قرار گرفت.
کد خبر: ۲۷۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۷ - 09September 2014

مراسم استقبال رسمی از روحانی در کاخ ریاست جمهوری قزاقستان

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، رئیس جمهور قزاقستان در پای پلههای کاخ ریاست جمهوری این کشور از حسن روحانی همتای ایرانی خود استقبال کرد.
روسای جمهوری دو کشور سپس با عبور از فرش قرمز وارد سالن اصلی کاخ شدند که در آن گارد ویژه سبز پوش تشریفات از ساعتها قبل منتظر بودند.
روحانی و آقای نظربایف سپس در جایگاه ویژه قرار گرفتند و پس از اتمام سرودهای رسمی دو کشور، در مقابل دوربینهای رسانههای داخلی و خارجی دستهای یکدیگر را به نشانه آمادگی برای گشودن فصل نوینی در روابط دو کشور فشردند.
روسای جمهوری دو کشور سپس از گارد ویژه سان دیدند.
پس از انجام این مراسم ویژه تشریفات، روحانی و آقای نظربایف راهی محل نشست دوجانبه در کاخ ریاست جمهوری قزاقستان شدند.
مذاکرات مشترک دو هیات عالی رتبه ایران و قزاقستان در کاخ ریاست جمهوری قزاقستان و انجام مراسم امضای اسناد از دیگر برنامه هایی است که در برنامه فشرده دیدار رسمی روحانی از آستانه، گنجانده شده است.
گفت و گوی کوتاه روسای جمهوری ایران و قزاقستان و ضیافت ناهار رسمی ، عملا پایان بخش برنامه های دیدار صبح سه شنبه روحانی است.
برنامه های عصر سه شنبه رییس جمهوری نیز از ساعت ۱۵ به وقت محلی ، با شرکت در همایش بازرگان، صاحبان صنایع و کارآفرینان ایران و قزاقستان آغاز می شود. 
آقای نظربایف و دکتر روحانی روسای جمهوری قزاقستان و ایران در این همایش سخنرانی خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها