سردار «کارگر» در جمع خبرنگاران عنوان کرد؛

چاپ 10 هزار عنوان کتاب در برنامه ششم و هفتم توسعه کشور

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: در برنامه ششم و هفتم توسعه کشور در نظر داریم 10 هزار عنوان کتاب به چاپ برسانیم.
کد خبر: ۲۷۵۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۳ - 23January 2018

چاپ 10 هزار عنوان کتاب در برنامه ششم و هفتم توسعه کشوربه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حاشیه آیین اختتامیه هفدهمین دوره انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: امیدوارم به سطحی از چاپ کتاب برسیم که بتوانیم سالانه کتاب برتر را معرفی کنیم. این اختیار را به استان‌ها نیز داده‌ایم تا کتاب برتر استان خود را معرفی کنند.

سردار کارگر با بیان اینکه نویسندگان باید هم‌چون رزمندگان فکر کرده و عمل کنند، گفت: ما باید خودمان را در حوزه ادبیات و کتاب جنگ باور کنیم. بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس توانسته است، طی 2 سال گذشته توفیقات خوبی در حوزه کتاب کسب کند. از سال 74 تا 94، 700 اثر و از سال 94 تا 95 توانستیم 1200 عنوان کتاب به چاپ برسانیم.

وی عنوان کرد: در برنامه ششم و هفتم توسعه کشور در نظر داریم، 10 هزار عنوان کتاب به چاپ برسانیم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: نباید به بهانه کیفیت، مانع چاپ کتاب شویم؛ زیرا در صورتی که کمیت زیاد شود، می‌توانیم آنها را سطح‌بندی کنیم.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها