همراه با اجرای برنامه‌های دهه فجر؛

«ماجرای نیمروز»، «لانتوری» و «مستند بزم رزم» در واحد تهران مرکزی اکران و نقد می‌شوند

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز، همگام با سایر نهادها در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی ایران ویژه‌برنامه‌هایی را تدارک دیده است.
کد خبر: ۲۷۶۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳ - 30January 2018

ماجرای نیمروز «مستند رزم بزم و لانتوری» در واحد تهران مرکزی نقد و اکران می‌شودبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، همزمان با فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی ایران حوزه معاونت دانشجویی فرهنگی واحد تهران مرکزی به منظور تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل و بیعت با مقام معظم رهبری ویژه برنامه هایی را برگزار می‌کند.

از جمله این برنامه‌‌ها می‌توان به آذین‌بندی و فضاسازی همراه با نصب بنر، پلاکارد، اطلاعیه، تراکت، تهیه روزشمار انقلاب اسلامی، برگزاری مسابقات فرهنگی، اجتماعی و قرآنی در کلیه دانشکده‌ها و ساختمان ستادی، دیدار با خانواده معزز شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، دیدار با خانواده شهید مدافع حرم شهید «مصطفی صدرزاده» و برپایی غرفه فرهنگی و تبلیغی به مناسبت راهپیمایی بزرگ 22 بهمن اشاره کرد.

برگزاری مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره هنر و ادبیات دینی، برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع نماز و مهار خشم، برگزاری مسابقه نقاشی فرزندان استادان و کارکنان، برپایی ایستگاه صلواتی به مناسبت دهه مبارک فجر و پخش سرودهای انقلابی، برگزاری کارگاه شعر با محوریت شعر انقلاب، بازدید از کهف الشهداء، برپایی نمایشگاه‌های عکس، کتاب و پوستر به مناسبت ایام الله دهه فجر و جشن پیروزی انقلاب از دیگر برنامه های این ایام است.

نقد و اکران فیلم‌های «ماجرای نیمروز» و «لانتوری» و «مستند بزم رزم» بازدید از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و بیعت با مقام معظم رهبری در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) نیز از دیگر مواردی است که انجام خواهد شد.

برگزاری نشست‌های مختلف تخصصی فرهنگی از جمله: آشنایی با سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا (س)، اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی، امام و رهبری، سیره حضرت زهرا (س)، نقش ولایت فقیه و رهبری در انقلاب اسلامی، حجاب و عفاف در دوران شکوهمند انقلاب اسلامی، آینده انقلاب اسلامی، نقش هنر در تعالی فرهنگی، حلقه‌های معرفت با محوریت انتظار موعود، فضائل حضرت زهرا (س)، برگزاری مراسم‌های سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و سالروز ولادت حضرت زینب (س) از دیگر برنامه‌هاست.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار