حاجی‌بابایی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

برخی به دنبال سهم‌خواهی از انقلاب هستند/ حل مشکلات کشور نیازمند حرکت جهادی است

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رزمندگان در طول جنگ تحمیلی با کم‌ترین امکانات و با استفاده از ظرفیت‌های موجود بحران را به فرصت تبدیل می‌کردند، گفت: حل و فصل مشکلات جامعه نیاز مبرم به حرکت جهادی از جنس رزمندگان و شهدا دارد.
کد خبر: ۲۷۷۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۰ - 08February 2018

/«حمیدرضا حاجی‌بابایی» نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با بیان اینکه فساد اقتصادی، تبعیض و بی‌عدالتی رژیم پهلوی به حدی رسیده بود که برخی از کشورهای غربی نیز نسبت به بی‌توجهی مسئولان وقت در قبال مردم واکنش نشان داده بودند، اظهار داشت: دوران قبل از انقلاب برای مردمی که خواهان آزادی و عدالت‌طلبی بودند، دوران خوشایندی به شمار نمی‌رفت؛ چراکه توجه چندانی به خواسته‌های مردم نمی‌شد.

این نماینده خانه ملت ادامه داد: سلطنت‌طلبان تمام توجه خود را معطوف به رضایتمندی آمریکا از عملکردشان کرده بودند و کارنامه محمدرضا پهلوی با اقداماتی در جهت تامین منافع غربی‌ها سیاه شده بود.

حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه برای ظهور انقلاب و تداوم آن در طول جنگ تحمیلی شهدای فراوانی تقدیم اسلام شده است، افزود: مردم به ویژه آن‌هایی که در طبقه محروم جامعه در دوران قبل از انقلاب زندگی می‌کردند، به این دلیل خواهان تغییر بودند که تحمل ریخت و پاش‌های درباریان را نداشتند؛ لذا نظاره‌کردن زندگی اشرافی‌گری مسئولان وقت، در شرایطی که مردم از حداقل امکانات زندگی هم برخوردار نبودند، غیرقابل درک بود.

وی با بیان اینکه پشتوانه اصلی نظام و انقلاب اسلامی مردم هستند و مسئولان باید تمام توجه خود را معطوف به خدمت‌رسانی برای ملت بکنند، افزود: هرچه از انقلاب فاصله می‌گیریم می بایست برای حفظ ارزش های آن تلاشی مضاعف داشته باشیم و ارزش های آن را به نسل جدید منتقل کنیم.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی مشکلات و دغدغه‌های اقتصادی مردم را ریشه در ناکارآمدی برخی مسئولان معرفی کرد و گفت: متاسفانه برخی از مسئولان مسیر را اشتباه طی کرده‌اند و به دنبال سهم خواهی از انقلاب هستند، در صورتی‌که مردم برای ایجاد انقلاب خون دل‌ها خورده‌اند و هیچ ادعایی هم در این خصوص ندارند.

حاجی بابایی الگوبرداری مسئولان از روحیه جهادی، ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان دوران دفاع مقدس را حلال مشکلات امروز کشور عنوان کرد و گفت: مسئولانی که یادگار جنگ تحمیلی هستند به یاد دارند که در زمان‌های بحرانی چطور فرماندهان و رزمندگان با معدودترین امکانات، بحران را تبدیل به فرصت‌ می‌کردند. امروز حل و فصل مشکلات جامعه نیاز مبرم به حرکت جهادی از جنس رزمندگان و شهدا دارد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها