نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی:

روحیه انقلابی‌گری باید در سطوح مختلف جامعه تقویت شود

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: امروز هزاران ماهواره، سایت اینترنتی و کانال‌های تلگرامی به‌راه افتاده‌اند، تا گفتمان انقلاب را به چالش بکشند و آن را زیر سوال ببرند که تقویت روحیه انقلابی‌گری، پادزهر تهدیدات دشمن در حوزه گفتمانی است.
کد خبر: ۲۷۸۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲ - 10February 2018

روحیه انقلابی‌گری باید در سطوح مختلف جامعه تقویت شودبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام «سید محمدعلی آل هاشم» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز با حضور در همایش گرامیداشت عملیات والفجر ۸ و روز حفاظت اطلاعات در تبریز اظهار داشت: امروز تهدیدات بسیاری علیه نظام به‌راه افتاده است که مهمترین تهدید، تهدید فرهنگی است.

وی افزود: جبهه عظیمی توسط دشمنان شکل گرفته که خطرناک‌ترین تهدید مربوط به حوزه گفتمانی و هویتی است به طوری که دشمنان در صدد تحریف گفتمان انقلاب اسلامی هستند.

امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: امروز هزاران ماهواره، سایت اینترنتی و کانال های تلگرامی به‌راه افتاده اند تا گفتمان انقلاب را به چالش بکشند و آن را زیر سوال ببرند که تقویت روحیه انقلابی‌گری، پادزهر تهدیدات دشمن در حوزه گفتمانی است.

وی بیان داشت: باید سازکار تقویت روحیه انقلابی‌گری در سطوح مختلف جامعه طراحی و اجرا شود.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به مسایل فرهنگی، گفت: وقتی جریان تساهل و تسامح فرهنگی و اجتماعی تلاش می‌کند جامعه ما را بی هویت کند، جوانان ما باید بصورت خود جوش و آتش به اختیار برای تقویت انقلابیگری اقدام کنند. البته بدیهی است که همه اقدامات باید در چارچوب قانون و از منطق برخوردار باشد.

امام جمعه تبریز متذکر شد: دولتها وظیفه آمادسازی بسترهای مناسب برای اجرای برنامه های عمیق فرهنگی را برعهده دارند و از سوی دیگر بدون حضور خودجوش مردم نمی توان فرهنگ را پیش برد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار