برگزاری مراسم رونمایی از المان شهید «قاسم میرحسینی» در زاهدان

مراسم رونمایی از المان سردار شهید «قاسم میرحسینی» قائم مقام لشکر ۴۱ ثارالله در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۲۷۸۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲ - 12February 2018

رونمایی از المان سردار شهید حاج قاسم میرحسینی قائم مقام لشکر ۴۱ ثاراللهبه گزارش دفاع پرس از زاهدان، امروز مراسم رونمایی از المان سردار شهید «قاسم میرحسینی» قائم مقام لشکر ۴۱ ثارالله در میدان پاسداران زاهدان با حضور مسئولان استان برگزار شد.

سردار «معروفی» فرمانده سپاه سلمان در مراسم رونمایی از این المان اظهار داشت: شهید سردار «قاسم میرحسینی» یکی از شهدای شاخص جنگ تحمیلی و ازافتخارات مردم استان است.

وی با اشاره به نقش شهید میرحسینی در دفاع مقدس افزود: وی جانشین لشگر ثارالله و محور اصلی عملیات‌های والفجر ۸ کربلای یک و کربلای ۴ و والفجر ۳ بود و در این عملیات‌ها نقش موثری داشت.

این مسئول تصریح کرد: میرحسینی در عملیات کربلای ۵ همانگونه که خودش پیش‌بینی کرده بود از ناحیه سر مجروح و به شهادت رسید.

معروفی با اشاره به اینکه دفاع مقدس سراسر معجزه و امداد الهی بود عنوان کرد: حکومت اسلامی بر پایه حق بنا نهاده شد به همین دلیل است که با گذشت 39 سال گزندی به آن نرسیده است.

فرمانده سپاه سلمان با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری در خصوص ۲۲ بهمن تماشایی گفت: روز گذشته مردم ایران ۲۲ بهمن تماشایی را به نمایش گذاشتند و این به معنای هدایت الهی است و اثبات می‌کند که دست‌هایی برای پایداری این انقلاب درکار است.

این مسئول افزود: در این حرکت عظیم، مردم نیز ثابت کردند که به آرمان‌های انقلاب وفا دارند در مقابل این پایبندی مسئولان نیز باید در جهت رفع مشکلات مردم تلاش نمایند و به مطالبات آنان توجه بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدای استان تصریح کرد: در جهت هرچه بهتر برگزار شدن کنگره ملی شهدای استان از قریب به دو سال گذشته برنامه‌ریزی‌ها شروع شد و از شش ماه گذشته کار به صورت ویژه و تمام وقت از سوی دست‌اندرکاران این کنگره در حال پیگیری است.

معروفی ادامه داد: همچنین گزارشی از اقدامات اانجام شده به محضر مقام معظم رهبری تقدیم شده که مورد تائید ایشان قرار گرفت و ایشان تاکید زیادی بر ادامه این مسیر و ادامه این برنامه‌ها داشتند.

فرمانده سپاه سلمان با اشاره به اینکه روحیه انقلابی زائیده دفاع مقدس و آرمان‌های شهداء است، گفت: در عصر حاضر نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، روحیه انقلابی در جامعه هستیم.

وی در پایان متذکر شد: مدیریت جهادی راه برون رفت از مشکلات است و می‌طلبد مدیران در کنارمردم قرار گیرند و صادقانه کار کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار