پزشکیان:

بی‌عدالتی در جامعه را باید ریشه کن کنیم

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: بی‌عدالتی وحشتناکی که در جامعه بوجود آمده را باید ریشه کن کنیم.
کد خبر: ۲۸۱۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷ - 01March 2018

بی عدالتی در جامعه را باید ریشه کن کنیمبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، مسعود پزشکیان نماینده مجلس شورای اسلامی در آیین اهدای جایزه ملی شهید رهنمون که امروز (پنج‌شنبه 10 اسفندماه) در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار شد، اظهار داشت: مردم در دفاع مقدس دشمن را زمین‌گیر و سپس از کشور بیرون کردند؛ اما اکنون در ساختن رسالتی که بر عهده داریم،‌ گیر کردیم به گونه‌ای که با هیچ منطقی در نظام اعتقادی و باوری ما هم خوانی ندارد.

وی با بیان اینکه برخی پزشکان درآمد‌های 50 میلیونی و 100 میلیونی دارند، افرود: چه ساختاری درست کردیم که اکنون چنین شکاف عمیق درآمدی ایجاد شده است؛ این بی‌عدالتی وحشت‌ناکی که در جامعه بوجود آمده را باید ریشه کن کنیم.

پزشکیان ادامه داد: متاسفانه پزشکان برای این موضوع را با بیان اینکه چرا فلانی 100 میلیون تومان درآمد دارد توجیه می‌کنند؛ در واقع این نشان می‌دهد برخی پزشکان دعوا سر پول و قدرت دارند.

وی تاکید کرد: کاری به سازمان‌های دیگر ندارم؛ اما در حرفه پزشکی این را نمی‌توانم بپذیرم که چنین موضوعی وجود داشته باشد؛ البته شهیدان هم این را قبول نمی‌کنند، لذا اینجا است که شرمنده شهیدان می‌شویم.

انتهای پیام/231

نظر شما
پربیننده ها