مرتضی سرهنگی در «شبی با نویسنده» مطرح کرد؛

بختیاری عظمت خاطرات رزمندگان را به خوبی نشان داد/ او بهترین و زیباترین کتاب‌های دفاع مقدس را نوشت

مدیر دفتر ادبیات و هنر مقاومت حوزه هنری با بیان اینکه «داوود بختیاری» عظمت خاطرات رزمندگان را به خوبی نشان داد، گفت: او بهترین و زیباترین کتاب‌های دفاع مقدس را نوشت.
کد خبر: ۲۸۱۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲ - 03March 2018

بختیاری عظمت خاطرات رزمندگان را به خوبی نشان داد/ او بهترین و زیباترین کتاب‌های دفاع مقدس را نوشتبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، نخستین جلسه از سلسله نشست‌های «شبی با نویسنده» با بررسی آثار مرحوم «داوود بختیاری دانشور» بعدازظهر امروز (شنبه ۱۲ اسفندماه) در حوزه هنری برگزار شد.

در این مراسم «علیرضا کمره‌ای»، «محسن مومنی‌شریف»، «مرتضی سرهنگی»، «داوود امیریان»، «سعید علامیان»، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید محمود دعایی»، حجت‌الاسلام «سعید فخرزاده» و «رضا امیرخانی» حضور داشتند.

«مرتضی سرهنگی» مدیر دفتر ادبیات و هنر مقاومت در این مراسم اظهار داشت: «داوود بختیاری» کسی بود که توانست عظمت خاطرات رزمندگان را به خوبی نشان دهد. او بهترین و زیباترین کتاب‌های دفاع مقدس را نوشت.

مدیر دفتر ادبیات و هنر مقاومت حوزه هنری ادامه داد: یک جنگ را رزمنده‌ها انجام دادند و جنگ دیگر را بچه‌های نویسنده با کنار هم‌گذاشتن کلمات انجام می‌دهند. داوود بختیاری‌دانشور نیز یکی از این رزمندگان بود.

«داوود امیریان» نویسنده مطرح کشورمان در ادامه این مراسم گفت: کسانی که در دفتر ادبیات مقاومت بودند، خوب به یاد دارند، وی چقدر خوشحال بود. اوایلی که بختیاری به دفتر ما آمده بودند، می‌دیدیم که خیلی کتاب می‌خواند. وی بسیار آدم قدردانی بود و همیشه از «احمد دهقان» یاد می‌کرد.

وی تاکید کرد: بختیاری خیلی بی ادعا بود. کسانی هستند که با اولین کتاب خودشان را در اوج می‌بینند. اگر کتاب‌های بختیاری را بخوانید، زیبایی‌های هرچه تمام‌تر آن را می‌بینید. کتاب‌های وی باعث شگفتی می‌شد. او بسیار خوب کار می‌کرد و اگر امروز در بین ما بود یکی از نویسندگان بزرگ ما می‌شد.

این نویسنده تصریح کرد: داوود بختیاری‌دانشور انسانی بود که جامعه را می‌دید و در حد خودش در آن نقش پیدا می‌کرد. مطمئن هستم شهدا حتما داوود را شفاعت خواهند کرد. او رفیق و دوست خوبی بود و همیشه یادش برایم گرامی است.

در پایان این مراسم لوح تقدیری از سوی «محسن مومنی‌شریف» رئیس حوزه هنری به خانواده مرحوم «داوود بختیاری‌دانشور» اهدا شد.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها