حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی:

ایران پرچم‌دار دفاع از مستضعفان در برابر آمریکا و کشورهای مرتجع عرب است

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز انقلاب اسلامی ایران پرچم اسلام ناب محمدی را با تکیه بر گفتمان نبوی و علوی در برابر گفتمان سلفی خشن و اسلام سکولاریزه شده ترکیه بر دست گرفته و پرچم‌داری بیداری اسلامی و دفاع از مستضعفان در برابر آمریکا و کشورهای مرتجع عرب را بر عهده دارد.
کد خبر: ۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۰ - 02June 2013

ایران پرچم‌دار دفاع از مستضعفان در برابر آمریکا و کشورهای مرتجع عرب است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجتالاسلام والمسلمین "علی سعیدی" نماینده ولیفقیه در سپاه، در همایش نقش پرچمداران بصیر در خلق حماسه سیاسی در اراک با بیان اینکه تحریمهای امروز ایران از نوع تحریمهای استثنایی هوشمندانه و غیر فیزیکی است، افزود: دشمنان جمهوری اسلامی ایران با تدوین سناریوی سیاسی نیز به دنبال ایجاد یک چالش در عرصه انتخابات کشور هستند.

وی افزود: انتخابات پیش رو به عنوان مظهر و تجلی حماسه سیاسی بسیار با اهمیت بوده و حضور گسترده و پرشور در انتخابات و انتخاب اصلح، ۲ اصل اساسی برای حفظ فضای ثبات و آرامش سیاسی است.

نماینده ولیفقیه در سپاه، حضور گسترده در انتخابات را موجب عقبنشینی دشمن دانست و ادامه داد: در برابر ۲ سناریوی اقتصادی و سیاسی دشمنان، خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی میتواند به صورت پادزهر عمل کند.

سعیدی بر حضور پرشکوه و حماسی مردم در انتخابات تاکید و خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات موجب افزایش اقتدار ملی، حاکمیت ملی، تضمین تداوم مشروعیت نظام و تهدیدزدایی از ملت ایران میشود.

وی در تشریح معیارهای انتخاب فرد اصلح با بیان اینکه دوران تجربه، آزمون و خطا برای ملت ایران به پایان رسیده است، افزود: مردم در انتخاب فرد اصلح به معیارهایی چون همراهی با رهبری، توانمندی، ارزشی بودن و کارآمدی توجه کنند.

سعیدی گسترش نفوذ مرزهای اندیشه انقلاب را از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران برشمرد و شکلگیری بیداری اسلامی و مقاومت غزه را از آثار و نتایج گسترش مرزهای انقلاب تا سواحل مدیترانه دانست.

نماینده ولیفقیه در سپاه گفت: انقلاب اسلامی به رهبری ولایت فقیه و پشتیبانی و در صحنه بودن امت اسلامی با عزت و اقتدار در سطح جهان میدرخشد و امروزه توانسته به دستاوردهای خوبی دست یابد.

وی خاطرنشان ساخت: امروز انقلاب اسلامی ایران پرچم اسلام ناب محمدی را با تکیه بر گفتمان نبوی و علوی در برابر گفتمان سلفی خشن و اسلام سکولاریزه شده ترکیه بر دست گرفته و پرچمداری بیداری اسلامی و دفاع از مستضعفان در برابر آمریکا و کشورهای مرتجع عرب را بر عهده دارد.

نماینده ولیفقیه در سپاه با اشاره به نبردهای حزبالله و فلسطین با رژیم غاصب صهیونیستی گفت: نبرد ۳۳ روزه حزبالله، نبرد حماس در غزه، حضور حزبالله لبنان و نقش مقاومت در سوریه همه در برابر جبهه کفر و نظام سلطه است.

وی خاطرنشان ساخت: جمهوری اسلامی در تقابل با این دیدگاهها محکم مانند کوه ایستاده است و ما حق نداریم یک وجب به عقب برگردیم، چون تفکر و راهبرد ولایت فقیه این است.

سعیدی در پایان صبر، استقامت و ایستادگی را عامل پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: الگوی مقاومت و جهاد مدلگیری دفاعی سوریه از ملت ما است و این الگوگیریها از مقاومت ایران باعث شده که ما امروز شاهد یک خاورمیانه اسلامی در برابر یک اروپای مشتت هستیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار