نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی:

مدیران دستگاه‌ها مباحث فرهنگی را جدی بگیرند

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی گفت: از مسئولان و شهردار ارومیه می‌خواهم تا به مسائل فرهنگی بیش‌ازپیش توجه شد.
کد خبر: ۲۸۹۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۷ - 29April 2018

مدیران دستگاه‌ها مباحث فرهنگی را جدی بگیرندبه گزارش دفاع پرس از ارومیه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی قریشی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت بیستمین سالروز ملی شوراها که با حضور استاندار آذربایجان غربی و معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار برگزار شد اظهار داشت: ضمن عرض تبریک روز ملی شوراها و مصادف شدن آن با ماه شعبان، باید قدر ماه شعبان را بدانیم و با مناجات و دعاهای مخصوص از این ماه استفاده کنیم و اگر وقت مطالعه دعاها را نداریم در مفاهیم آنها تدبر کنیم.

وی افزود: هم‌فکری و هم‌اندیشی در مورد مسائل و مشکلات شهرها و روستاها یک نعمت الهی است و ما باید قدر این وحدت و صمیمیت را با وجود تمام اقشار و اذهاب در استان بدانیم که یکی از برکات انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: باید بیش‌ازپیش به مباحث فرهنگی توجه شود و از اعضای شورا و شهردار ارومیه خواستارم همانند گذشته به مسائل فرهنگی توجه خاص انجام شود.

سید مهدی قریشی خاطر نشان کرد: باید به فضای مجازی و فرهنگی توجه و در ارکان تصمیم‌گیری‌ها به آخرت مردم نیز توجه شود چراکه در بعضی از تصمیم‌گیری‌ها صرفاً مسائل دنیایی در نظر گرفته می‌شود درحالی‌که باید مسائل آخرتی مردم نیز مورد عنایت قرار بگیرد که در غیراین صورت همه زندگی ما بیهوده خواهد بود.

امام‌جمعه ارومیه گفت: باید تمامی خدمات و تلاش‌ها برای بار آمدن مردمی متدین و مومن صورت بگیرد و از مسئولان خواستارم این فرهنگ‌سرا با چنین امکانات بالقوه‌ای تبدیل به یک فرهنگ‌سرای واقعی قرآن وعترت شود و صرفاً یک محیط اداری نباشد چراکه انتظار مردم نیز از این مکان،یک محیط فرهنگی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار