تصویب طرح جامع «مرز شلمچه» در ستاد اربعین خوزستان

معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: خوشبختانه مشاور، طرح جامع « مرز شلمچه» را تهیه کرده و این طرح در جلسه ستاد اربعین خوزستان تصویب شد.
کد خبر: ۲۸۹۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱ - 30April 2018

تصویب طرح جامع «مرز شلمچه» در ستاد اربعین خوزستانبه گزارش دفاع پرس از خوزستان، «فرامند هاشمی‌ زاده» ظهر امروز و در حاشیه جلسه ستاد اربعین خوزستان در جمع خبرنگاران با اشاره به موارد مطرح شده در خصوص کمیته زیرساخت های 2 مرز شلمچه و چذابه اظهار داشت: برای این 2 مرز طرح جامع تهیه شده است. طرح جامع چذابه از سال گذشته مصوب شده بود و زیرساخت‌های لازم برابر با این طرح اجرا شد.
معاون عمرانی استاندار خوزستان با بیان اینکه حدود یک‌ سوم زائران عتبات عالیات از مرز شلمچه عبور می‌کنند، تصریح کرد: بنابراین تهیه طرح جامع و کلان‌تری برای مرز شلمچه ضرورت دارد. خوشبختانه مشاور، طرح جامع مرز شلمچه را تهیه کرده و این طرح در جلسه ستاد اربعین خوزستان با ملاحظه نیاز کمیته‌ های مختلف ستاد اربعین که شامل استقرار مواکب، مسیر پیاده، استقرار ادارات، سایت‌های اداری، پشتیبانی، نظامی، امداد، بهداشت و درمان تصویب شد.
وی گفت: خوشبختانه در مرز شلمچه با توجه به فوریت طرح و مدیریت منطقه آزاد اروند از نظر هماهنگی انجام امور کمتر با مشکل مواجه می‌شویم. اکنون کار پیمانکار در خصوص احداث مسیر و استقرار مواکب و ایجاد زیرساخت‌ ها شروع شده است و امیدواریم این کار در کمتر از دو ماه به بهره‌برداری برسد و به ستاد عتبات عالیات برای واگذاری به موکب‌داران تحویل داده شود تا بتوانند سازه‌های مورد نیازشان را مستقر کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار