رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان:

راهپیمایی روز قدس در ۷۰ نقطه استان همدان برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان گفت: همزمان با فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مراسم راهپیمایی روز قدس در ۷۰ نقطه استان همدان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۲۹۲۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹ - 23May 2018

راهپیمایی روز قدس در ۷۰ نقطه استان همدان برگزار می‌شودبه گزارش دفاع پرس از همدان، حجت‌الاسلام «سید محمدحسن فاضلیان» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان در نشست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان با بیان اینکه مردم در آخرین جمعه ماه رمضان با شرکت در راهپیمایی روز قدس مظلومیت و آزادی مردم فلسطین را با صدایی رسا به گوش همه می‌رسانند، اظهار داشت: روز قدس یادگار امام خمینی (ره) است.

وی با بیان اینکه روز قدس تمرین یکدلی، یک‌رنگی و اتحاد مردم ایران با سایر مسلمان جهان است، افزود: در این روز مردم بار دیگر انزجار خود را از استکبار و متحدان آن اعلام می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه امسال روز قدس دارای حساسیت‌های ویژه بین‌المللی است، تصریح کرد: دولت آمریکا با حماقت خود در انتقال سفارتخانه به قدس انزجار بیشتر مسلمانان جهان را رقم زد و پس از آن تعداد زیادی از مردم فلسطین را به شهادت رساند.

این مسئول با اشاره به اینکه وحدت و حضور به موقع مردم ولایت‌مدار همدان در صحنه همیشه زبانزد بوده است، بیان داشت: مردم همدان چهارشنبه گذشته یک تجمع ضدصهیونیستی در بقعه متبرکه امامزاده عبدالله (ع) برگزار کردند.

فاضلیان با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۷۰ نقطه استان همدان گفت: این بار نیز همچون سال‌های گذشته با شرکت گسترده نقش‌های شوم دشمنان را خنثی می کنیم.

وی یادآور شد: راهپیمایی روز قدس از میدان امام خمینی (ره) آغاز و پس از عبور از چهار راه خواجه رشید به محل برگزاری نماز جمعه ختم می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار