مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه تأکید کرد؛

ضرورت اختصاص اعتبار برای پروژه «کتابخانه مرکزی» استان کرمانشاه

«معصومه حسنی خوانسار» با بیان این‌که در حال حاضر پروژه کتابخانه مرکزی کرمانشاه حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، گفت: حدود ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار برای این پروژه لحاظ شده است که این اعتبار کافی نیست و نمی‌توان ۷ طبقه را با آن ساخت.
کد خبر: ۲۹۳۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹ - 29May 2018

اختصاص اعتبار برای پروژه «کتابخانه مرکزی» کرمانشاهبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، «معصومه حسنی خوانسار» مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه اظهار داشت: کتابخوانی و میزان گرایش به مطالعه، امروزه یکی از شاخص‌های توسعه به شمار می‌رود که در حال حاضر در استان کرمانشاه ۸۰ باب کتابخانه نهادی داریم.

وی با اشاره به وجود ۶۳ باب کتابخانه شهری و ۳ باب کتابخانه سیار در شهرستان‌های «هرسین»، «جوانرود» و «قصرشیرین»، گفت: در استان کرمانشاه ۱۶ باب کتابخانه روستایی وجود دارد.

حسنی‌خوانسار با اشاره به وجود ۱۸ باب کتابخانه مشارکتی در استان کرمانشاه گفت: وجود کتابخانه مرکزی یکی از ضروریات هر استان برای استفاده مردم است.

وی با بیان این‌که در حال حاضر پروژه کتابخانه مرکزی کرمانشاه حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، خاطرنشان کرد: حدود ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار برای این پروژه لحاظ شده است که این اعتبار کافی نیست و نمی‌توان ۷ طبقه را با آن ساخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار