کولیوند در نطق میان‌ دستور:

آمریکا با هدف تخریب زیرساخت‌های سوریه به این کشور حمله می‌کند

نماینده مردم کرج و در مجلس گفت: آمریکا در حملات خود به سوریه زیرساخت‌های این کشور را مورد هدف قرار می‌دهد.
کد خبر: ۳۰۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۶ - 30September 2014

آمریکا با هدف تخریب زیرساخت‌های سوریه به این کشور حمله می‌کند

به گزارش خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، محمد جواد کولیوند نماینده مردم کرج و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در نطق میان دستور خود در صحن علنی با گرامیداشت یاد و خاطره قهرمانان و حماسهآفرینان 8 سال دفاع مقدس اظهار داشت: امروز شاهد رفتار غیرانسانی با ترفندهای شیطانی از سوی آمریکا و متحدانش با مردم کشورهای سوریه و عراق هستیم.

وی با اشاره به اینکه گروههای تروریستی که آمریکا به بهانه ضربه زدن به آنها به سوریه حمله میکند خود دستپرورده این کشور هستند، گفت: آمریکا در حملات خود به سوریه زیرساختهای این کشور را مورد هدف قرار میدهد.

کولیوند با توصیه به کشورهایی که با آمریکا در حمله به سوریه متحد شدهاند، برای جدا کردن صف خود از این کشور در بخش دیگری از نطق خود به رفتار نامناسب مذاکره میان نخست وزیر انگلیس و رئیسجمهور ایران اشاره کرد و افزود: همان طور که انتظار میرفت کامرون پس از دیدار رفتار خبیثانه خود را به نمایش گذاشت و آنچه در شان خود بود به ملت ما نسبت داد.

این نماینده مردم در مجلس نهم گفت: باید اعلام کرد اولا شما در فضای بینالمللی قیم مردم در کشورهای دیگر نیستید که چنین سخن میگویید ثانیا ملل دنیا شما و کشور شما را خوب شناخته است و همدستی شما در حمله به کشور سوریه و عراق مشخص کرده است تروریستهای کنونی در امتداد اقدامات و اهداف شما اقدام میکنند.

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس انگلستان را شیطان صفت و بزرگ تروریست جهان خواند و خاطرنشان کرد: از دولت به واسطه رعایت حفظ خطوط اصلی نظام و موضع گیری صحیح در مقابل استکبار جهانی تشکر میکنم و انتظار میرود در مذاکرات هستهای با جدید کامل و در مسیر اصلی اهداف نظام اقدامات لازم به عمل آید.

کولیوند در ادامه به مشکلات حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: در چند تذکر مقرر شد وزارت راه و شهرسازی برنامه عملیاتی برای اتمام اتوبان شهید همت ارائه دهد که تاکنون این موضوع انجام نشده و درخواست تسریع در این رابطه را داریم.

وی ادامه داد: وزیر نیرو در خصوص تأسیس شرکت آب و فاضلاب روستایی استان البرز اقدام عملی انجام نداده است و مجددا اعلام می کنیم تسریع در ایجاد شرکت مذکور از ضروریات استان است.

این نماینده مردم در مجلس نهم گفت: باوجود اعلام در بودجههای 92 و 93 وزارت نفت تاکنون شرکت گاز استان البرز را مستقل نکرده و نسبت به تأسیس این شرکت اقدامی نشده است، مؤکدا این خواسته را مطرح و از وزیر نفت می خواهیم دستور جدی را صادر کند.

وی تأکید کرد: تعیین تکلیف نحوه واگذاری معادن به بخش خصوصی یکی از دغدغه های کشور است، موانع متعدد دستگاه های ذیربط باعث به وجود آمدن رانتی مضحک و سخیف شده است از وزیر صنعت، معدن و تجارت درخواست می شود با جدید وارد عمل شود و نسبت به رفع این معضل چارهای بیاندیشد.

نماینده مردم کرج یادآور شد: از دولت تقاضا داریم با جدیت در خصوص بحث اشتغال که یکی از دغدغههای جدی کشور در شهرها و روستاها است برنامه عملیاتی ارائه کند و همچنین تدبیری صحیح در خصوص تأمین نشدن سهم دولت در قطار شهری کلان شهرها به ویژه البرز و شهرستان کرج اتخاذ شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار