حجت‌الاسلام حسنی در جمع کارکنان پایگاه دریایی پسابندر:

هیچ فضیلتی بالاتر از مرزداری کشور اسلامی نیست

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: در میان کارهایی که یک انسان می‌تواند انجام دهد هیچ فضیلتی بالاتر از مرزداری کشور اسلامی نیست.
کد خبر: ۳۰۰۷۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶ - 21July 2018

هیچ فضیلتی بالاتر از مرزداری کشور اسلامی نیستبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع فرماندهان و کارکنان پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش واقع در نقطه صفر مرزی ایران و پاکستان به روایتی از پیامبر عظیم الشان اسلام اشاره کرد و اظهار داشت: اگر کسی یک ساعت و یا کسری از زمان مرزداری کند، فضیلت این کار او از احیای شب قدر در خانه کعبه و در کنار حجر الاسود بیشتر است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تاکید کرد: مرزداری و نگه‌داری مرزهای کشورهای اسلامی حتی فضیلتی بالاتر از یک سال اعتکاف، شب‌زنده‌داری و نماز خواندن دارد؛ بنابراین کارکنان پایور و سربازانی که بخشی از عمر خود را در پاسداری از مرزهای میهن اسلامی صرف می‌کنند در پیشگاه خداوند چنین منزلتی دارند.

حجت‌الاسلام محمدحسنی خطاب به دریادلان مستقر در نقطه صفر مرزری ایران و پاکستان گفت: شما مظهر عزت، اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی ایران در منطقه هستیدو اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به رخ بیگانگان می کشید و آن‌ها متوجه می‌شوند که کشور دارای صاحب است.

حجت‌الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش طی روزهای اخیر با حضور در منطقه سوم نبوت نیروی دریایی ارتش از یگان های مستقر در این پایگاه بازدید کرد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار