مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم خبر داد؛

اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس با شعار «ما توانستیم» در قم

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم از اجرای برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس با شعار «ما توانستیم» خبر داد.
کد خبر: ۳۰۶۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶ - 27August 2018

اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس با شعار «ما توانستیم» در قمبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، «احمد حسینی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در جلسه ستاد بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد دفاع مقدس که در سالن امام رضا (ع) فرمانداری استان اظهار داشت: گرامیداشت هفته دفاع مقدس منحصر به یک زمان و یا گروه خاص نیست بلکه یک وظیفه و رسالت همگانی است.

حسینی افزود: درصد بالایی از جامعه، دوران انقلاب و دفاع مقدس را درک نکرده‌اند و فرهنگ ارزشی و پویای سال‌های حماسه و ایثار است که می‌تواند تضمین کننده حیات انقلاب اسلامی باشد.

وی با تاکید بر اینکه راه برون از رفت از مشکلات، تمسک به فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس است، ابراز داشت: ضرورت دارد حماسه ماندگار ملت بزرگ ایران در دوران دفاع مقدس به طور مرتب بازخوانی شود تا از هرگونه خطر انحراف یا تحریف و فراموشی در امان بماند.

دبیر ستاد گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد دفاع مقدس در قم ادامه داد: ۶ کمیته تخصصی در این ستاد تشکیل شده که عمده فعالیت آن به کمیته نیرو‌های مسلح و شامل دو برنامه محوری رژه نیرو‌های مسلح در روز ۳۱ شهریور و برپایی نمایشگاه یاد یاران اختصاص یافته است.

وی متذکر شد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس طبق روزشمار و با شعار «ما توانستیم» در سطح ادارات و دستگاه‌های استان و مساجد و محلات و اقشار و... اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار