استاندار ایلام:

نقش کارمندان در اعتلای همه جانبه ایران اسلامی خدشه ناپذیر است

استاندار ایلام گفت: نقش کارمندان در اعتلای همه جانبه ایران اسلامی خدشه ناپذیر است.
کد خبر: ۳۰۶۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۳ - 29August 2018

نقش کارمندان در اعتلای همه جانبه ایران اسلامی خدشه ناپذیر استبه گزارش دفاع پرس از ایلام، «قاسم سلیمانی دشتکی» استاندار ایلام روز چهارشنبه در آیین گرامیداشت جشنواره شهید رجایی اظهار داشت: قشر کارمند در ایران از اقشار تعیین کننده در روند توسعه کشور بوده است و هر چه این احساس مسئولیت و تعهد بیشتر باشد، توانسته ایم در انجام وظایف محوله توفیق بیشتری داشته باشیم.

وی افزود: هر چه کارمندان دستگاه های اجرایی بویژه ارگان هایی که با ارباب رجوع ارتباط نزدیک دارند با تعهد و احساس مسئولیت بالاتری فعالیت کنند، میزان رضایت مردم از عملکردها افزایش یافته در نتیجه اعتماد مردم به نظام بالاتر خواهد رفت.

استاندار ایلام شهیدان رجایی و باهنر را الگوی خدمت صادقانه به مردم معرفی کرد و گفت: در ابتدای انقلای عموم مسئولان بدون تکلف و با ساده زیستی فعالیت می کردند و باید بار دیگر با الگوگیری از سیره و منش آن دوران در جهت خدمت به مردم و بویژه افراد فرودست جامعه گام برداریم.

سلیمان دشتکی تاکید کرد: دولت های مختلفی پس از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی روی کار آمده و هر کدام با توجه به شرایط، خدماتی نیز داشته اند ولی همچنان با نقطه مطلوب فاصله داریم و باید تلاش کنیم بیش از گذشته میزان رضایت مندی مردم را فراهم آوریم.

وی یادآور شد: پروژه های بزرگی در استان کوچک ایلام نیز با نگاه ویژه دولت و تخصیص اعتبارات کلان ملی در حال اجرا است یا در آینده نزدیک اجرایی می شود که نوید بخش افق روشن استان است.

وی راه اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی جدید یا شروع به فعالیت مجدد واحدهای صنعتی نیمه فعال یا تعطیل را از اهداف اصلی دولت در استان ایلام برشمرد و گفت: با راه اندازی این واحدها شرایط اشتغال به کار برای افراد جویای شغل فراهم می شود.

استاندار ایلام با بیان اینکه استان ایلام برای توسعه و عمران و اجرای پروژه های خود نیازمند جذب سرمایه گذاران است، افزود: باید بخشنامه ها و قوانین دست و پاگیر و بروکراسی های اداری موانع فعالیت سرمایه گذاران و بخش خصوصی تعدیل و تسهیل شود تا این گروه های هدف بتوانند با سهولت در پروژه ها یا طرح های اشتغال زا ورود کنند.

در جشنواره شهید رجایی و تجلیل از شهدای کارمند از ۱۶۰ شهید کارمند و ۲۵ دستگاه اجرایی برتر استان ایلام تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار