عضو فقهای شورای نگهبان در قم

گروه‌های تکفیری می‌خواهند با شعار "الله اکبر" نور غدیر را خاموش کنند

عضو فقهای شورای نگهبان در مراسم بازسازی واقعه غدیر در قم گفت: گروه‌های انحرافی و تکفیری با پشتیبانی استکبار در تلاش هستند تا با شعار "الله اکبر" نور غدیر را خاموش کنند.
کد خبر: ۳۱۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۰ - 14October 2014

گروه‌های تکفیری می‌خواهند با شعار

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قم، آیت الله سید محمدرضا مدرسی یزدی عضو فقهای شورای نگهبان طی سخنانی که در بین الصلاتین ظهر و عصر عید غدیر در قم پس از اجرای نمایش بازسازی واقعه غدیر ایراد کرد، ابراز نمود: امروز روزی است که بنای رفیع اسلام تکمیل شد.

وی با اشاره به توصیه ائمه مبنی بر اینکه امر غدیر را با قول و عمل بیان کنید و حقایق آن را در عالم نشر دهید، از برگزار کنندگان مراسم بخصوص سپاه استان قم و بسیج تقدیر کرد و افزود: غدیر حقیقت بسیار ارزشمندی است که نور آن همه جا متجلی است.

عضو فقهای شورای نگهبان با بیان اینکه دشمنی با غدیر و تداوم آن از هر دشمنی بیشتر است، خاطرنشان ساخت: جنود شیطان و دشمنان دین اعم از استکبار جهانی، گروه های تکفیری و انحرافی بالاترین تلاش خود را برای خاموش کردن نور غدیر انجام می دهند.

وی در خصوص اهمیت جریان غدیر یادآور شد: اگر موضوع غدیر و ولایت باشد، همه چیز هست اما اگر ولایت و ائمه را نشناسیم، معلوم نیست اسلام شناسی و خداشناسیمان واقعی باشد زیرا شناخت خدا در گرو شناخت ائمه(ع) است.

مدرسی یزدی در توصیف دیگری از اهمیت جریان غدیر گفت: اگر همه عمر سر بر خاک میسودیم در شکر نعمت غدیر، باز نمیتوانستیم حق مطلب را ادا کنیم.

وی حقیقت هستی، بهشت رضوان و کمال انسان را در گرو حبّ امیرالمومنین(ع) و مساله ولایت دانست و با تاکید بر لزوم قدرشناسی از این درّ گرانبها ادامه داد: خیلیها در کمین دشمنی با مسئله غدیر و ولایت هستند.

عضو فقهای شورای نگهبان یادآور شد: بعضیها موضوع غدیر را همان ابتدا قلبا تصدیق کردند اما در امتحانات الهی آن را فراموش نمودند.

وی جریان دفاع حصان بن ثابت از ولایت و رویگردانی او و شعرهایی را که سروده است، مطرح نمود و ادامه داد: این شخص شعرهای نابی را در حمایت از ولایت امیرمومنان(ع) سرود و سپس در صف دشمنان ولایت قرار گرفت و ضمن سرودن شعرهایی در مدح آنان، حمایت خود را با شعار "الله اکبر" ترویج می کرد.

مدرسی یزدی با اشاره به این نکته که باید ایمان در قلبهای ما استوار باشد و ایمان عاریهای نباشد، ادامه داد: انقلاب اسلامی ادامه جریان غدیر است و خیلی ها تا آخر در مسیر ولایت و دفاع از اسلام و ولایت پابرجا و استوار ماندند.

وی افزود: اما برخیها در دنیای اسلام "حصّان صفت" شعار الله اکبر سر میدهند و به جای اینکه در دفاع از دین سینه سپر کنند، مزدور دشمنان اسلام شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها