سردار کاظم یزدانی:

استراتژی ورزش بسیج، تحقق توصیه رهبری یعنی تحصیل، تهذیب و ورزش است

آیین افتتاحیه جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج جام شهدا مسابقات تیراندازی و تیروکمان گرامیداشت "شهید حسین رشیدی فر" پنج شنبه گذشته به میزبانی مرکز تربیت بدنی سپاه الغدیر یزد در مرکز تربیت معلم شهید پاک نژاد یزد برگزار شد.
کد خبر: ۳۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۷:۳۰ - 15September 2013

استراتژی ورزش بسیج، تحقق توصیه رهبری یعنی تحصیل، تهذیب و ورزش است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدسسردارکاظم یزدانی، رئیس سازمان ورزش بسیج کشوردر این مراسم توصیه مقام معظم رهبری به ورزشکاران یعنی تحصیل، تهذیب ورزش را از عوامل مهم در امر بسیج ورزش عنوان کرد و افزود: استراتژی ما در ورزش بسیج تحقق تحصیل، تهذیب و ورزش است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند "هرکسی که از جمهوری اسلامی به عنوان ورزشکار به خارج از کشور می رود باید روی سکو باشد"، گفت: روی سکو رفتن به این سادگی نیست. احتیاج به برنامه ریزی، نظم، تلاش دارد و باید عرق ریخته شود.

یزدانی با بیان اینکه ابتدای راه قهرمانی، پایگاههای استعداد یابی است، اظهار داشت: سازمان بسیج ورزش کشور در طی سه سال راه اندازی پایگاههای استعداد یابی، تاکنون 3 هزار نونهال و نوجوان را جذب کرده است.در این راستا با برنامه ریزی برای ورزشکاران بسیجی سعی میشود تا در مرحله بعدی با طراحی مسابقه برای ورزشکاران جهت قرار گرفتن در میدان عملی بدانند که برگزاری جشنواره ها و مسابقات خود نوعی میدان عملی است.

رئیس سازمان بسیج ورزش کشور با تاکید بر اینکه مدیران باید در سطح کشور از برترینها حمایت کنند، خاطرنشان کرد: فدراسیونهای ورزشی میتوانند از استعدادهایی که در این پایگاهها رشد پیدا میکنند، استفاده کنند.

شایان ذکر است؛ در بخشهای دیگر این مراسم، مسئولین و خانواده شهدا با حضور در یادمان شهدای جشنواره فرهنگی ورزشی جام شهدا با اهداء گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند و از مقام شامخ خانواده معظم شهیدان رشیدی فر و شریفی و خانواده شهدا و مدال آوران ورزشکار استان یزد با اهدای لوح تقدیر تجلیل و قدردانی شد.

در این مراسم سردار یزدانی، رئیس سازمان بسیج ورزشکارن، فرمانده سپاه الغدیر یزد، حسینی کوهستانی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی یزد، مسئولین ورزشی استان یزد و دیگر مسئولان استانی با حضور میهمانان ویژه پدر شهید سید رضا میرحسینی پدر نخبه موشکی ایران، خانواده شهیدان رشیدی فر و شریفی از ورزشکاران شهید استان یزد حضور داشتند.

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار