قاضی زاده در گفتگو با دفاع پرس:

سخنان سعود الفیصل تنها جهت خاموش کردن عصبانیت مقامات عربستان است/ نقشه آمریکا و رژیم اشغالگر قدس برای تجزیه عربستان

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: مقامات عربستان امروز بودجه ملت را هزینه آمریکا و رژیم اشغالگر قدس می کند که این کشورها نقشه تجزیه عربستان را طراحی کرده اند و با این رفتار مقامات عربستان تنها پول بیت المال به هدر می رود.
کد خبر: ۳۱۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۶ - 15October 2014

سخنان سعود الفیصل تنها جهت خاموش کردن عصبانیت مقامات عربستان است/ نقشه آمریکا و رژیم اشغالگر قدس برای تجزیه عربستان

سید امیر حسین قاضی زاده، عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در واکنش به اظهارات گستاخانه سعود الفیصل وزیر خارجه عربستان در گفتگو با دفاع پرس، گفت: عربستان به دلیل این که نگران از دست دادن یمن است و حضور ایران را در این کشور پررنگ مشاهده می کند، در تلاشند تا با  اظهارات واهی و پوچ، ایران را در حوزه خلیج فارس تهدید کنند.

نماینده مردم مشهد و کلات در خانه ملت در ادامه با تأکید بر این مطلب که عربستان در تلاش است تا ایران را از نظر سه جزیره تنب بزرگ و کوچک و ابو موسی تهدید کند، گفت: اظهارات وزیر خارجه عربستان هیچ تأثیری بر عزم و ارداه ملت ایران ندارد و تنها این صحبت ها در جهت خاموش کردن عصبانیت خود مطرح کرده است.

قاضیزاده تصریح کرد: اظهارات سعود الفیصل به اندازه ای سخیف است که پاسخ تعدادی از مسئولان کشور در قبال چنین سخنانی کافی است و نیازی  نیست که این مسأله را بزرگ جلوه دهیم.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با تأکید بر این مطلب که کشورهای عربی به اندازه ای پرو هستند که هیچگاه خود در صف حامیان  ترورسیت  قرار نمی دهند، گفت: مقامات عربی به دلیل این که افکارضاله غرب  را قبول دارند و همواره از این افکار حمایت می کنند،  لذا با داشتن چنین فکری به راحتی مسلمانان را با پول ها و کمک های دوستانه خود به تروریست ها در کشورهای دیگر و حتی در داخل کشور خودشان قتل و عام می کنند.

وی افزود: عربستان امروز بودجه ملت خود را هزینه آمریکا و رژیم اشغالگر قدس می کند که این کشورها نقشه تجزیه عربستان را طراحی کرده اند و با این رفتار مقامات عربستان تنها پول بیت المال به هدر می رود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار