پورمختار در گفت‌وگو با دفاع پرس:

اگر مقاومت رزمندگان دفاع مقدس نبود، ایران جولانگاه اجانب می‌شد

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به هشت سال جنگ تحمیلی که از سوی غرب و شرق بر ما تحمیل شد، گفت: اگر مقاومت و رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس نبود، ایران جولانگاه اجانب می‌شد.
کد خبر: ۳۱۲۱۴۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵ - 04October 2018

«محمدعلی پورمختار» نماینده مردم شهرستان‌های بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با بیان اینکه اعزام جوانان و به‌ویژه دانش‌آموزان در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی باعث آشنایی نسل جوان با حماسه‌های دوران دفاع مقدس و ایثارگری رزمندگان و شهدای جنگ تحمیلی می‌شود، اظهار داشت: راهیان نور از بزرگترین اقدامات جهادی، فرهنگی و داوطلبانه‌ای است که با تلاش و همت مسئولان این ستاد ودیگر نهاد‌های انقلابی در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطرات شهدای دوران دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار، شهامت و شهادت حماسه‌آفرینان آن دوران به جامعه کنونی و نسل جوان اقدامات شایسته‌ای صورت گرفته است.

این نماینده خانه ملت با اشاره به سرافرازی ایران اسلامی در جوامع بین‌المللی و احساس نگرانی و ترس استعمارگران غربی در مقابل قدرت و اقتدار کشورمان تصریح کرد: اگر رزمندگان و شهدای دفاع مقدس در جنگی که از سوی شرق و غرب بر ما تحمیل شد، مقاومت نمی‌کردند، امروز ایران جولانگاه اجانب بود.

پورمختار با بیان اینکه تقویت روحیه جهادی از مهم‌ترین اهداف کاروان‌های راهیان نور است، خاطرنشان کرد: یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی، راهیان نور است که توانسته نسل سوم و چهارم انقلاب را با دوران دفاع مقدس پیوند دهد.

وی با اشاره به اقدامات خصمانه دشمنان جمهوری اسلامی و اینکه غربی‌ها درصدد هستند تا با تحمیل فرهنگ ضد ارزشی خود جوانان را مورد هدف قرار دهند، گفت: راهیان نور فرصت مناسبی برای خودسازی، تقویت روحیه جهادی و استکبارستیزی است که جامعه ما به شدت به روحیه ایثار، ازخودگذشتی و خدمت‌رسانی مسئولان به مردم نیاز دارد.

انتهای پیام/ 151

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۲
0
0
جناب آقای پورمختار ! لطفاً بفرمایید که برای نیروهای رزمنده و ایثارگر و جانباز و خانواده های معظم شهدای دفاع مقدس چه کرده اید؟ صرف دم زدن از موضوعات و اقدامات ارزشی مرتبط با جنگ تحمیلی نظیر راهیان نور و .... تکریم و ارج نهادن به دفاع مقدس نبوده و نمی باشد.
احمدامیری
|
United Kingdom
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۸
0
0
سلام خسته نباشید خدمت بازرسی سیستان بلوچستان لوله های گازی که برای مصرف مردم است مناطق کمبودگازخاش زاهدان چرا سرازکارگاه های ضایعات آهن ایرانشهرسردرمیارن
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار