معاون ادبی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی:

یادنامه شهدای قرآنی استان مرکزی منتشر شد

معاون ادبی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: با مشارکت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی یادنامه شهدای قرآنی استان مرکزی تحت عنوان «سوره‌های سرخ» به قلم «عبدالرضا ملکی» منتشر شد.
کد خبر: ۳۱۲۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹ - 06October 2018

یادنامه شهدای قرآنی استان مرکزی چاپ شد«داود کرمی» معاون ادبی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع پرس در استان مرکزی، با اشاره به انتشار یادنامه شهدای قرآنی استان اظهار داشت: این کتاب که با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی، ستاد کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و شهدای استان مرکزی تدوین و توسط انتشارات طلائیه به چاپ رسیده است.

وی افزود: این کتاب در قالب 294 صفحه و در قطع رقعی به معرفی و بیان زندگینامه، وصیتنامه، خاطرات 80 شهید قرآنی استان مرکزی پرداخته و در بخش پایانی این مجموعه آلبومی از تصاویر این شهدا پیوست شده است.

معاون ادبی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی تصریح کرد: سوره‌های سرخ در واقع زندگی انسان‌های تاثیرگذاری را روایت می کند که بر اساس قرآن در اصلی‌ترین موضوع و مساله روز آن مقطع زمانی حساس ظاهر شده و در ایام دفاع مقدس و کوران سختی ها و مشکلات جان خویش را تقدیم نظام و انقلاب کردند.

کرمی با اشاره به ثمرات معرفی و شناساندن این شهداء به نسل جوان گفت: این شهدا با نثار جان و وجود و سرمایه اصلی زندگیشان در خدمت قرآن و تلاوت قرآن قرار گرفتند و به تعبیر قرآن عمل اینها را باید سرمشق قرار دهیم چرا کع اینان مصداق واقعی یک قاری، خدمتگزار و نیروی قرآنی عمل کرده و همیشه در تاریخ جاودان هستند و معرفی و شناساندن آنها به نسل جوان پویایی و زنده نگه داشتن فضای جامعه را به دنبال دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار