فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فنوج:

تمام توان دشمنان برهم زدن وحدت میان مردم و مسئولان است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فنوج گفت: تمام توان دشمنان نظام اسلامی این است که وحدت مردم و مسئولان را هدف قرار دهند و ما با وحدت همدیگر این اجازه را به آنان نخواهیم داد.
کد خبر: ۳۱۶۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶ - 31October 2018

تمام توان دشمن هدف قراردادن وحدت میان شیعه و سنی استبه گزارش دفاع پرس از زاهدان، «روح الله زمانی نیا» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فنوج با حضور در اداره آموزش و پرورش شهرستان در هفته بسیج دانش آموزی، در مراسم نواخته شدن زنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: شهدا الگوی جامعه ایرانی اسلامی ما هستند و کوچکترین شهید کشور، شهید سبیل اخلاقی با ۱۱ سال سن در دفاع از آرمان‌های نظام ایران اسلامی به شهادت رسید و این باعث افتخار مردم ولایت مدار استان سیستان و بلوچستان و کشور است.

وی افزود: هم اکنون ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ایران را پشت سر می‌گذاریم و این انقلاب هم اکنون از همه خطرات مهم مصون است و به بلوغ لازم در برابر تهدیدات دشمنان نظام اسلامی رسیده است.

زمانی‌نیا ادامه داد: تمام توان دشمنان نظام اسلامی این است که وحدت مردم و مسئولان را هدف قرار دهند و ما با وحدت همدیگر این اجازه را به آنان نخواهیم داد.

«عبدالحمید اربابی» رئیس آموزش و پرورش هم در این مراسم اظهار داشت: همه ما مدیون خون شهدا هستیم، شهدا با ایثار و از خودگذشتگی باعث شدند امپراطوری نظام شاهنشاهی پایه‌های آن به لرزه در آید و برای ادامه راه شهدا در ۱۳ آبان روز دانش آموز حضور چشمگیری برای اثبات حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران خواهیم داشت.

در پایان مراسم از تعدادی از دانش آموزان بسیجی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها