کارشناسان بخش «اسلام‌هراسی» جشنواره مقاومت معرفی شدند

اسامی کارشناسان و تحلیل گران فیلم‌های بخش «اسلام‌هراسی و ایران‌ستیزی» پانزدهمین جشنواره بین‌المللی مقاومت مشخص شدند.
کد خبر: ۳۱۷۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹ - 11November 2018

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، مجید شاه حسینی، حسن عباسی و سعید مستغاثی از منتقدان و پژوهشگران سینمایی به عنوان کارشناسان و تحلیلگران این بخش معرفی شدند.

بر پایه این خبر، در این بخش با مدیریت سید محمد حسینی سه فیلم سینمایی از محصولات سینمای غرب شامل: قاتل آمریکایی (American Assassin) به کارگردانی مایکل ونتسا، فیلم سینمایی «شش روز» (6 Days) محصول کشور انگلیس و «زیر سایه» (Under the shadow) اولین فیلم ساخته بابک انواری همراه با تحلیل و کارشناسی به نمایش گذاشته می‌شود.

بخش «اسلام هراسی و ایران ستیزی در سینمای غرب» در جشنواره بین‌المللی مقاومت با هدف کالبدشکافی و رازگشایی پشت‌پرده فیلم‌ها و سریال‌های ضداسلامی و ضدایرانی طراحی شده که چند نمونه از آثار مطرح روز سینما و تلویزیون غرب در این زمینه همراه با اکران با حضور کارشناسان و صاحب نظران مورد نقد و تحلیل قرار می‌گیرند.23 عنوان فیلم و سریال که در سال‌های اخیر توسط کمپانی‌های غربی علیه اسلام و ایران تولید شده که سه عنوان فیلم سینمایی برای اکران و تحلیل در ایام برگزاری جشنواره ارائه می‌شوند.

پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت به همت بنیاد فرهنگی روایت فتح و انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس با همکاری مراکز و نهاد‌های مختلف از 5 تا 9 آذر ماه سالجاری به دبیر محمد خزاعی در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار