فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

ظرفیت‌های داخلی ما را از اروپا و آمریکا بی‌نیاز می‌کند

سردار مرتضی کشکولی گفت: با توجه به ظرفیت‌های داخلی کشور اگر کمترین توجهی به ظرفیت‌های داخلی کنیم، اصلاً نیازی به اروپا و آمریکا نداریم.
کد خبر: ۳۱۹۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۴ - 20November 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم‌آباد، سردار «مرتضی کشکولی» فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان امروز در حاشیه دیدار با نخبگان بسیجی استان در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن هفته وحدت و بسیج اظهار داشت: ظرفیت‌های بسیار زیادی در قشرهای مختلف بسیج داریم که برای پیشرفت کشور باید از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم استفاده کنیم.

 وی گفت: امروز جلسه بسیار خوبی با نخبگان بسیجی 23 قشر استان داشتیم و فرصت بسیار خوبی بود تا نظرات و پیشنهادات این نخبگان بسیجی جمع بندی و از این نظرات در برنامه ریزی‌ها استفاده شود.

سردار کشکولی با تأکید به وجود منابع ارزشمند و فراوان در کشور ایران، افزود: مقام معظم رهبری همواره بر توجه به استفاده از ظرفیت‌های داخلی تأکید دارند؛ چرا که ما در بخش‌های مختلف غنی هستیم و این غنی بودن فقط مربوط به معادن و منابع زیر زمینی نیست، بلکه در نیروی انسانی و فکر نیز غنی هستیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان یاد آور شد: اگر به ظرفیت‌های داخلی توجه کنیم اصلاً نیازی به اروپا و آمریکا نداریم.

وی با بیان اینکه در بحث برجام حدود شش ماه است که اروپایی‌ها هر روز با ما بازی می‌کنند، خاطر نشان کرد: کشورهای اروپایی وانمود می‌کنند که می‌خواهند ساز و کاری را برای اجرای برجام مهیا کند؛ اما این یک بازی است که هم ایران در برجام بماند و هم اینکه ترامپ به تعهداتش عمل نکند که در این بین فقط می‌خواهند فرصت را از ما بگیرند.

سردار کشکولی با بیان اینکه نخبگان بسیجی جزو بهترین ظرفیت‌های ما هستند، گفت: نباید نگاه دولت و مسئولان به غرب باشد؛ چرا که بخشی از اروپایی‌ها دشمن قدار ما هستند پس باید به ظرفیت‌های داخل توجه شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها