استاد محمد شجاعی:

آنیلی حجت خدا بر روی زمین بود

استاد شجاعی گفت: ۲ ویژگی شناخت خدا یعنی تلاشگر و متعصب نبودن، از شاخصه‌های ادواردو آنیلی بود که آن دو را همزمان داشت.
کد خبر: ۳۲۱۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۶ - 28November 2018

آنیلی ویژگی شناخت خدا را داشتبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، هیجدهمین یابود شهید «ادواردو آنیلی» با حضور اساتید دانشگاه، تازه مسلمانان و دانشجویان در دانشگاه تهران برگزار شد.

در این مراسم جان پیرپالادینی رئیس دانشگاه اسلامی ایتالیا اظهار داشت: در اروپا شاید به خاطر ایده هایی که در مورد خدا و دین دارند وحدت بین ادیان شکل نمی گیرد.

وی در ادامه گفت: من در ایتالیا برای تاسیس دانشگاه اسلامی ایتالیا با مشکلاتی مواجه شدم و حتی در آینده هم با مشکلاتی از این دست مواجه خواهم شد. برای جلوگیری از این مشکلات باید در مقابل جنگ روانی باید بایستیم.

پالادینی خاطرنشان کرد: من به همه جوانان خواهم گفت که بدنبال دانش بروند و این بهترین صلاح در برابر دشمنان است. حتی جوانان اتکا به علم و دانش کشورشان اتکا نکنند و پا در فرای مرزهای کشورشان بگذرانند.

آنیلی حجت خدا بر روی زمین بود

در ادامه مراسم استاد محمد شجاعی مبلغ اسلام در سخنانی بیان کرد: در دنیا به مانند آنیلی زیاد داریم، 2 شرطی که آنیلی توانست معشقی مانند خداوند را پیدا بکند این بود که تلاشگر و نداشتن تعصب بود.
وی افزود: در روسیه، چین و سایر کشورها جوانانی بودند که حتی با دیدن خوابی به اسلام و تشیع گرویدند و ندای درونشان را سرکوب نکردند.

شجاعی پیرامون مشکلات تازه مسلمانان و سایر مسلمانان گفت: برای شبیه به خدا شدن و خلیفه الله 5 موانع بر سر راهشان است. پیامبر (ص) می‌فرمایند «اولین دشمن مسلمانان خود مسلمان هستند، کافرانی که با تو در عناد هستند، منافقینی که دشمنی مسلمانان در دلشان است، شیطان و نفس انسان که به 4 موارد قبل وابسته دارند تا از این طریق حب خداوند در دل مسلمانان کم می کند.»

این مبلغ اسلام در پایان اظهار داشت: ادواردو حجت خدا بر روی زمین بود. حتی در آن دنیا خداوند می فرمایند چگونه آنیلی و سایر جوانان سایر کشورهای غربی که در مهد اسلام نبودند توانستند دین شان را حفظ کنند.

در ادامه «کریستن جمیز» که از تازه راه یافته ها به دین اسلام بود گفت: من هم مثل آنیلی فلسفه و ادبیات خوانده بودم و حتی خانواده شان را هم می شناختم ولی با شهید آشنایی نداشتم. او فردی بود که شیعه شد و با امام خمینی هم دیدار کرد و حاضر نبود دست از اسلام بکشد و در نهایت 15 نوامبر درگذشت.

وی در ادامه افزود: تحقیق و بررسی علل مرگ او تنها 48 ساعت انجام شد و در مراسمی خصوصی و به دور از رسانه ها وی به خاک سپرده شدند. کارخانه فیات برای ادای احترام تنها لحظه ای از کار ایستاد و این در حالی است که اگر فردی از خانواده آنیلی فوت میکرد یک روز تولید کارخانه متوقف می شد.

انتهای پیام/ 441

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار