تا پنجم آبان ماه

اداره کل درمان بنیاد شهید آماده پاسخ گویی به سؤالات جامعه ایثارگری است

جانبازان و ایثارگران می‌توانند سوالات خود در حوزه درمانی و اداره کل درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران را در روزهای سوم، چهارم و پنجم آبان ماه ۹۳ مطرح کنند.
کد خبر: ۳۲۱۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۰ - 26October 2014

اداره کل درمان بنیاد شهید آماده پاسخ گویی به سؤالات جامعه ایثارگری است

به گزارش سرویس حماسه و جهاد دفاع پرس، در سومین بخش پاسخ گویی به سؤالات جامعه ایثارگری و خانوادههای معظم آنان توسط مسوولان و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران مرکز روابط عمومی و اطلاعرسانی بنیاد روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه برابر با 3، 4 و 5 آبان ماه 93 آماده دریافت سوالات عزیزان است.

به همین منظور جامعه ایثارگر میتوانند در ارتباط با اداره کل درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، سؤالات، مشکلات و پیشنهادهای خود را تا روز سه شنبه 6 آبان 93 در ساعات اداری از طریق شماره تماس 88828702، سیستم پیامکی 30001279 و پست الکترونیکی hayat.goftogoo@gmail.comمطرح کنند.

لازم به ذکر است بر اساس هماهنگیهای بهعملآمده با خبرگزاری حیات سؤالات و پاسخهای عمومی در این خبرگزاری درج و سایر موارد خصوصی بهصورت پیامک به مخاطبان ارسال میشود.

دکتر ایرج عربی، مدیر کل درمان به همراه روسای ادارات دارو و تجهیزات پزشکی و توانبخشی و همچنین بیمه ایثارگران بنیاد، سهشنبه 6 آبان 93 میهمان مرکز روابط عمومی و اطلاعرسانی خواهند بود تا به سؤالات مطرح شده پاسخ دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار