امیر موسوی:

هوانیروز در دوران دفاع مقدس نقش اساسی و تعیین کننده داشته است

فرمانده کل ارتش گفت: هوانیروز حضوری پر رنگ و تعیین کننده در پشتیبانی از نیروی زمینی ارتش و سایر نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس داشته است.
کد خبر: ۳۲۶۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹ - 03January 2019

هوانیروز در دوران دفاع مقدس نقش اساسی و تعیین کننده داشته استبه گزارش گروه دفاعی و امنیتی دفاع پرس، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش از پشتیبانی منطقه 5 نیروی زمینی ارتش و پایگاه پنجم رزمی هوانیروز بازدید کرد.

وی در این بازدید، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، ضمن بازدید از نمایشگاه ابداعات و اختراعات کارکنان، آمادگی رزمی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد.

همچنین امیر سرلشکر موسوی با حضور در پایگاه پنجم رزمی هوانیروز، از بخش‌های مختلف این پایگاه اعم از مرکز تعمیر و نگهداری بازدید کرد.

فرمانده کل ارتش در جمع کارکنان و خلبانان پایگاه پنجم هوانیروز اظهار داشت: هوانیروز در پشتیبانی از نیروی زمینی ارتش و سایر نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس حضوری پر رنگ و تعیین کننده داشته و در ماموریت‌های پس از آن دوران، اعم از امداد رسانی در سوانح طبیعی و مردم یاری نقش مهم و موثری ایفا کرده که موجب ماندگاری این نیرو در اذهان ملت شریف ایران شده است.

همچنین حضور در جلسه هم‌اندیشی فرماندهان و مسوولان عقیدتی سیاسی و حفاظت و اطلاعات از دیگر برنامه‌های امیر سرلشکر موسوی در بازدید از پشتیبانی منطقه 5 و پایگاه پنجم هوانیروز بود.

شایان ذکر است، امیر سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، فرمانده کل ارتش را در این بازدیدها همراهی می‌کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار