انتقاد خادمی از عدم همبستگی خوزستان و چهارمحال وبختیاری برای ممانعت از انتقال آب کارون

نماینده مردم خوزستان در مجلس نسبت به بی تفاوتی مردم دیارش به تصمیم دولت مبنی بر انتقال آب کارون گلایه کرد.
کد خبر: ۳۲۸۴۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱ - 20January 2019

انتقاد خادمی از عدم همبستگی خوزستان و چهارمحال برای ممانعت از انتقال آب کارونبه گزارش خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، هدایت‎الله خادمی نماینده مردم شهرستان‌های ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی عواقب انتقال آب کارون را در آینده‌ای نه چندان دور برای این خاک ناگوار دانست و با انتقاد از عدم همدلی و همبستگی مردم خوزستان و چهارمحال و بختیاری برای ممانعت از این اقدام غیر‎منطقی در فضای مجازی چنین نوشت:

«جناب آقای دکتر روحانی کارون را نبرید، قبل از انجام آمایش سرزمینی کارون را نبرید، گوش به مافیای آب ندهید، کارون را نبرید. خوزستان و مناطق لر نشین را نابود نکنید.

آب را نبرید. درسته ما مطالبه‎گر نیستیم ولی شما آب را نبرید. درسته اگر گفتیم نبرید، گروه های خوزستانی اخم می‌کنند، ولی شما نبرید. درسته اکثر گروه‎های سیاسی خوزستانی و چهارمحال و بختیاری سکوت کرده اند ولی رحم کنید، نبرید. درسته فعلا خیلی زور دارید ولی آب را نبرید. درسته نگران تشنگی لرهای شمال و اعراب جنوب نیستید، اما کارون را نبرید.

درسته کمیسیون‎های انرژی و کشاورزی نگران نیروگاه‌های کارون و کشاورزی نیستند، ولی نبرید. درسته ظرف چند سال گذشته کاری نکرده‎اید، ولی برای خوشایند مافیای آب اصرار دارید آب را ببرید، ولی نبرید. درسته ما صد سال دیگر متوجه خواهیم شد چه بلایی سرمان آورده‎اید اما نبرید. درسته الان خیلی از نخبه‎های خودخوانده خوزستانی می‌گویند خادمی به تو چه بذار ببرند، ولی شما که می‎دونید نبرید.»

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار