رضایی در جمع خبرنگاران:

موافقان و مخالفان لایحه پالرمو در جلسات آینده مباحث خود را ادامه می‌دهند

دبیر مجمع تشخیص از ادامه مباحث موافقان و مخالفان لایحه پالرمو در جلسات آینده مجمع تشخیص خبر داد.
کد خبر: ۳۲۹۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹ - 26January 2019

موافقان و مخالفان لایحه پالرمو در جلسات آینده مباحث خود را ادامه می‌دهندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، محسن رضایی در جمع خبرنگاران پس از اتمام جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: کمیسیون سیاسی، دفاعی و حقوقی - قضایی مجمع بررسی‌های خود را در رابطه با پالرمو انجام داده بودند اما در ارتباط با مصلحت به نتیجه نرسیدند.

وی ادامه داد: امروز هر دو کمیسیون نظرات خود را ارائه دادند، دولت و مجلس هم فرصت کافی را پیدا کردند و در این جلسه نظرات را خود را مطرح کردند.

رضایی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه باید رئیس دستگاه مربوطه و وزیر مربوطه باید صحبت کنند اما ما برای اینکه این موضوع مسئله مهم و حساسی بود، هم وزیر امور خارجه، وزیر اقتصاد، رئیس کل بانک مرکزی، معاون حقوق رئیس‌ جمهور را دعوت کردیم و این افراد در این جلسه مباحث خود را پیرامون موضوع جلسه بیان کردند.

وی افزود: دو کمیسیون از مجلس شورای اسلامی نظرات خود را در این جلسه مطرح کردند و هر دو کمیسیون مجمع تشخیص مصلحت نظام هم نتایج رای‌گیری‌های خود را بیان کردند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ما به دنبال اینیم که آن چیزی که منافع مردم بوده و در بهبود زندگی آنان موثر است و به نفع نظام و انقلاب است را بررسی کنیم، در واقع مجمع تشخیص آخرین سنگر منافع ملی و منافع نظام جمهوری اسلامی است و ما نمی‌توانیم تحت تاثیر فشارهایی قرار بگیریم.

وی ادامه داد: باید آن چیزی که به نفع کشور و مردم است را پیش ببریم و برهمین اساس قرار شد از جلسات آینده موافقان و مخالفان بحث‌های خود را شروع کنند و این مباحث ادامه پیدا می‌کند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها