سرلشکر جعفری در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

استفاده از نیروهای بومی در طرح‌های محرومیت‌زدایی مناطق کم‌برخوردار

فرمانده کل سپاه گفت: در اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی در محروم‌ترین استان‌ها بویژه مناطق امنیتی از نیرو‌های جوان همان مناطق استفاده می‌شود.
کد خبر: ۳۳۰۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰ - 02February 2019

استفاده از نیروهای بومی در طرح‌های محرومیت‌زدایی مناطق کم‌برخورداربه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرلشکر «محمدعلی جعفری» فرمانده کل سپاه در حاشیه مراسم آغاز عملیات اجرایی ۴۰ هزار طرح زودبازده و محرومیت‌زدایی، در جمع خبرنگاران با اشاره به رویکرد سپاه در انجام پروژه‌های محرومیت‌زدایی، اظهار داشت: در اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی که از قدیم در محروم‌ترین استان‌ها بویژه مناطق امنیتی انجام می‌شود، رویکرد ما استفاده از نیرو‌های جوان همان مناطق است تا خود مردم در انجام این پروژه‌ها حضور داشته باشند.

وی گفت: این پروژه‌ها عمدتا در حوزه‌های آب‌رسانی، راه‌سازی، آبخیزداری، مدرسه سازی و بهداشتی است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: همچنین اگر در حوزه فرهنگی نیازی باشد، اقداماتی انجام خواهد شد.

سرلشکر جعفری با بیان اینکه سقف اعتباری خاصی برای این پروژه‌ها تخصیص نیافته است، عنوان کرد: اما هر زمان که احساس نیاز کردیم از بودجه‌های دولتی سپاه و بسیج استفاده خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه یکی از ویژگی‌های پروژه‌های محرومیت‌زدایی، تمرکز بر پروژه‌های کوچک در مناطق محروم است، افزود: طبیعی است که هرچقدر از شهر‌های بزرگ دور می‌شویم، محرومیت محسوس‌تر باشد، بر همین اساس سعی شده تا با اجرای پروژه‌های کوچک و زودبازده، در موعد مقرر به نتایج مطلوبی برسیم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار