سردار علی رزمجو:

آمریکا به شدت از قدرت انقلاب اسلامی می‌ترسد

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: آمریکا با آن همه ابزار و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری، تجهیزات، منابع اقتصادی و انسانی به شدت از قدرت انقلاب اسلامی می‌ترسد.
کد خبر: ۳۳۱۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۱ - 03February 2019

آمریکا به شدت از قدرت انقلاب اسلامی می‌ترسدبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، سردار «علی رزمجو» فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر امروز (یکشنبه) در نشست با کارکنان تیپ پیاده امام صادق (ع) با تبریک ایام‌‌الله دهه فجر و با بیان اینکه دشمن در 40 سال گذشته انواع ترفندها علیه نظام اسلامی بکار گرفته است، اظهار داشت: اقدامات و رهنمودهای به موقع و به‌ جای مقام معظم رهبری سبب شد تا دشمن در برخورد با آنها برای لطمه زدن به کشور تسلط و احاطه‌ای نداشته باشند.

وی با بیان اینکه ملت ایران در ادوار مختلف ترفندهای دشمنان را ناکام گذاشتند خاطرنشان کرد: حضور هوشمندانه مردم ایران در مقاطع و صحنه‌های مختلف نظام و همچنین وفاداری آنها به دستاوردهای انقلاب سبب شده تا استکبار به این جمع‌بندی برسد که حریف مردم ایران نمی‌شود.

فرمانده سپاه استان بوشهر با بیان این که دشمن در دو عرصه اصناف و اقتصادی به شدت وارد جنگ شده است تصریح کرد: امروز قدرت‌های عالم از انقلاب اسلامی و نفوذ هر چه بیشتر این انقلاب در دل مردم مظلوم جهان می‌ترسند و در این راستا  آمریکا سعی دارد با هزینه‌های کلان برد موشک‌های ایران را محدود کند و این برای ما مهم است.

سردار رزمجو تصریح کرد: در حال حاضر همان آمریکایی‌هایی که 40 سال علیه نظام اسلامی ایران توطئه‌های فراوانی کردند خواهش می‌کنند تا با واسطه گری و رایزنی از توسعه این قدرت در عرصه منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای جلوگیری کنند.

وی با اشاره به هراس آمریکا از قدرت و توانمندی ایران اسلامی گفت: آمریکا با آن همه ابزار و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری، تجهیزات، منابع اقتصادی و انسانی به شدت از قدرت انقلاب اسلامی می‌ترسد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به این که سپاه علاوه بر اجرای ماموریت‌های ذاتی در عرصه عمران، آبادانی و سازندگی مشارکت دارد تاکید کرد: در این راستا دو قرارگاه پیشرفت و آبادانی و بسیج سازندگی وارد عرصه شدند و با حضور در نقاط محروم مطالبات مردم را محقق می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار