نیرومند در پیج اینستاگرام خود درباره «طلا» نوشت:

ورود پول‌های تمیز دولتی برای ساخت فیلم‌های کثیف، کم دستاوردی نیست!

مدیر عامل سابق انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس در صفحه اینستاگرام خود درباره فیلم سینمایی «طلا» نوشت: ورود پول‌های تمیز دولتی برای ساخت فیلم‌های کثیف، کم دستاوردی نیست!
کد خبر: ۳۳۱۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱ - 06February 2019

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، محمدحسین نیرومند مدیر عامل سابق انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس در صفحه اینستاگرام خود درباره فیلم سینمایی «طلا» نوشت: برای درمان طلا، دختربچه‌ای که دچار یک بیماری نادر است باید هزینه زیادی پرداخت کرد.

برای راه‌اندازی یک رستوان کوچک، چهار شریک جوان دو دختر و دو پسر به شدت با مشکل کمبود نقدینگی مواجه‌اند. با پول سرقتی هم مشکل طلا حل می‌شود و هم مشکل رستوان!

در انتهای فیلم رستوان افتتاح شده است و مشتریان با ولع سوپ می‌خورند. دختر که پدر و دوست‌پسرش را از دست داده به مردم خیره شده است. او می‌اندیشد که چند صباحی دیگر فرزند نامشروعش تنهایی‌اش را پر خواهد کرد! و سرانجام مشکل جنینی که باید سقط می‌شد نیز حل می‌شود!

در ایامی که بحث پول‌های کثیف به سینما داغ است، فیلم پرویز شهبازی آشکارا می‌گوید مهم نیست که پول از کجا می‌آید، مهم آن است که کجا خرج می‌شود.

درباره این فیلم دو نکته قابل اعتناست. نخست آنکه یکی از سرمایه‌‎‌گذاران فیلم «رامبد جوان» است. پول تمیز سیمای جمهوری اسلامی که رامبد جوان بابت برنامه خندوانه می‌گیرد را صرف فیلمی می‌کند که نمونه بارز ترویج اباحه‌گری در سینماست.

دوم آنکه مشخص نیست که اداره نظارت و ارزشیابی در قبال این نوع فیلم‌ها چه می‌کند؟ وقتی جناب آقای دکتر داروغه‌زاده «سینمای نوین ایران را بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی می‌داند» معلوم می‌شود که منظور او این است که ورود پول‌های تمیز دولتی برای ساخت فیلم‌های کثیف کم دستاوردی نیست.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار