لطفی در نشست خبری:

رئیس‎جمهور سخنران ویژه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن است/ حضور ۲۰۰ میهمان خارجی در یوم‌الله ۲۲بهمن

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: رئیس‎جمهور سخنران ویژه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن است.
کد خبر: ۳۳۱۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸ - 06February 2019

//به گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‎پرس، «نصرت‎الله لطفی» قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و رئیس ستاد مرکزی گرامیداشت جشن پیروزی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پیش از ظهر امروز (چهارشنبه ۱۷ بهمن) در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک ایام دهه فجر و ایام عزاداری حضرت زهرا (س)، اظهار داشت: اگر بگوییم که ۲۲ بهمن آغاز حکومت الله است، حرفی بیراه نگفته‎ایم؛ لذا انقلاب اسلامی پدیده‌ای بی‎نظیر در تمام جهان به شمار می‌رود.

این مقام مسوول با توجه به این نکته که پیروزی انقلاب ما در گرو تلاش حزب و جناح‎های خاص نبود، افزود: انقلاب اسلامی بنا به خواست، اراده قوی و ایمان قلبی مردم به پیروزی رسید و بر پایه مردم نیز استوار است.

لطفی گفت: امروز تمام کشور‌های جهان که انقلاب و استقلالی دارند، روز پیروزی خود را به صورت دولتی یا نظامی جشن می‌گیرند، ولی در ایران مردم با تکیه بر دین وارد عرصه شده و این ایام بزرگ را جشن می‌گیرند، این نشان می‌دهد که انقلاب ما یک انقلاب کاملا مردمی است.

وی با بیان اینکه برگزاری جشن چهلمین سالگرد انقلاب باید با سال‎های گذشته فرق داشته باشد، افزود: امسال دشمنان برای تضعیف و ناکارآمد جلوه دادن انقلاب و دستاورد‌های عظیم این رخداد، شبانه‌روز تلاش می‌کنند و می‎خواهند با اقدامات پوچ خود، مردم را به اصل نظام و انقلاب ناامید و بدبین کنند.

لطفی ادامه داد: حضور گسترده مردم در مراسم یوم‎الله ۲۲ بهمن امسال بدون شک تمام توطئه‎های غربی‌ها را خنثی می‌کند. نتیجه حضور مردم در جشن ۴۰ سالگی انقلاب مشت محکمی بر دهان استکبار خواهد بود.

لطفی با اشاره به مشکلات جاری کشور که عمده آن‌ها در عرصه اقتصاد مشهود است، گفت: محرومیت‎زدایی یکی از دستاورد‌های برجسته انقلاب اسلامی است؛ لذا انقلابی که توانسته در تحقق این امر چنین موفق ظاهر شود قطعا با همت و عبرت مسوولان می‎تواند مشکلات جاری کشور را نیز ریشه‎کن کند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن تشریح برنامه‌های روز ۲۲ بهمن، افزود: فردا پنجشنبه ۱۸ بهمن در بیش از ۱۹ هزار گلزار شهدای سطح کشور آیین بزرگداشت شهدای عزیز را خواهیم داشت که با هماهنگی بین ارگان‌های مختلف انجام شده است. شامگاه یکشنبه ۲۱ بهمن بدون تغییر نسبت به سال‌های قبل ساعت ۲۱ گلبانگ تکبیر در تمام بخش‌های کشور برگزار می‎شود و در ادامه برنامه‌ها ۴۰ نقطه شهر تهران نورافشانی خواهد شد.

وی افزود: همچنین در روز ۲۲ بهمن نیز راهپیمایی عظیم مردمی در بیش از هزار نقطه کشور برگزار می‎شود و مردم ایران همانند هر سال فتنه دشمنان را با حضور خود باطل خواهند کرد و میزبان ۲۰۰ میهمان از کشور‌های دیگر در روز ۲۲ بهمن خواهیم بود.

این مقام مسوول گفت: برای روز ۲۲ بهمن نه تنها خبرگزاری‌های داخلی همگی بسیج شده‌اند بلکه رسانه‌های خارجی بسیاری هم که در ایران دفتر نمایندگی ندارند، در صف گرفتن مجوز برای پوشش مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن هستند. امسال سخنران روز ۲۲ بهمن، جناب آقای روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران خواهند بود.

قائم مقام سازمان شورای تبلیغات اسلامی با بیان اینکه در مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب از حضور و هنرنمایی گروه سرود ۱۳۹۷ نفری دانشجویان دانشگاه امام حسین (ع)، بهره‌مند خواهیم شد، گفت: به علت تقارن ایام دهه فجر با روزهای شهادت حضرت زهرا (س)، مدیحه سرایی ذاکرین اهل بیت (ع)، حاج سعید حدادیان و محمدحسین حدادیان جزو برنامه‎ها است.

لطفی با بیان اینکه مراسم راهپیمایی روز 22 بهمن به دور از سیاسی بازی و تنها بر پایه عشق و ارادت مردم به انقلاب برگزار خواهد شد، تصریح کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به استانها نیز اعلام کرده که تمام سخنران‌ها از طرف مرکز انجام خواهد شد تا بتوانیم مدیریت کنیم و هیچ نگاه، جناح و حزب و قوه‌ای را استثنا قرار ندهیم.

لطفی در پایان با بیان اینکه محور سخنرانی‎ها دستاوردهای انقلاب سالامی خواهد بود، خاطرنشان کرد: شعار محوری چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی نیز «افتخار به گذشته ، امید به آینده» تعیین شده است.

انتهای پیام/151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار