صفار هرندی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

دستاورد‌های انقلاب اسلامی پیامی به کشور‌های منطقه و جهانیان است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دستاورد‌های انقلاب اسلامی پیام بزرگی به کشور‌های منطقه و جهان در ورود به دهه پنجم انقلاب است.
کد خبر: ۳۳۲۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹ - 09February 2019

دستاوردهای انقلاب اسلامی پیامی به کشورهای منطقه و جهانیان استمحمد‌حسین صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه بازدید از نمایشگاه ملی دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس که در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در حال برگزاری است، در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به اینکه ما امروز در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خودمان را پیدا کردیم، اظهار داشت: در این نمایشگاه و با این همه دستاورد می‌توان دید که ما به دنبال یک ایرانی قدرتمند، تمدن‌ساز و تجدید کننده تمدن‌های پیشین با قدرت و غنای بیشتر هستیم.

وی ادامه داد: طی سالیان گذشته همه برای پیشرفت کشور تلاش کردند و چله بزرگ انقلاب تازه آغاز شده است.

صفارهرندی با بیان اینکه باید موزه‌ دائمی برای نشان دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی ایجاد شود، افزود: موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مکان خوبی برای نشان دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی پیام بزرگی به کشورهای منطقه و جهان در ورود به دهه پنجم انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه یکی از دلایل خشم دشمنان نسبت به ایران پیشرفت‌های فراوان ما است، خاطرنشان کرد: هر چقدر پیشرفت کنیم خشم دشمنان بیشتر خواهد شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار