تاکید استاندار قم بر اهمیت غنای تولیدات محتوایی در مرکز فرهنگی دفاع مقدس

«بهرام سرمست» بر تلاش و همدلی بیشتر در جهت ارتقاء محتوا و افزایش جذابیت مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم تاکید کرد.
کد خبر: ۳۳۲۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲ - 12February 2019
تاکید استاندار قم بر اهمیت غنای محتوا و افزایش جذابیت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، بهرام سرمست استاندار قم به همراه معاونان سیاسی امنیتی و عمرانی استانداری با حضور در محل پروژه در حال احداث مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی دفاع مقدس استان، از بخش‌های محتلف این پروژه عمرانی بازدید کردند.
 
استاندار قم در حاشیه این بازدید در جلسه‌ای با حضور «احمد حسینی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم اظهار داشت: خدمت در مسیر ساخت و تکمیل این مرکز فرهنگی تاثیر گذار، خدمت به نظام و انقلاب و شهداست و در این راستا آمادگی داریم تا با بهره گیری از تجربیات و اختیارات استان در تکمیل موزه نقش آفرین باشیم.
 
سرمست با بیان اینکه جای چنین پروژه ارزشمند و موثری در شهر مقدس قم خالی بود، تاکید کرد: ان شاءالله با یک برنامه ریزی دقیق و معین این پروژه هرچه سریعتر تکمیل شده و به بهره برداری برسد.
 
وی با اشاره به اینکه در ساخت این پروژه مهم باید توجه زیادی به محتوا شود، گفت: تمام توان خود را در جهت هرچه غنی‌تر شدن محتوای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم بکار بگیرید تا این موزه تاثیرگذاری زیاد و جذابیت بالایی برای مخاطبانش داشته باشد.
 
استاندار قم افزود: در تولید محتوای این موزه باید از نظر پژوهشگران و کارشناسان توانمندی استفاده شود تا وقایع انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس را با دقت تمام بیان کند.
 
سرمست ادامه داد: با ساخت این مرکز فرهنگی در قم امیدواریم نه تنها شهروندان قمی و زائران و مجاوران کریمه اهل بیت (س) و مسجد مقدس جمکران بلکه مسافرانی از دیگر کشور‌های اسلامی به این موزه بیایند و بازدید کنند. 
 
محسن بهشتی معاون امور عمرانی استاندار قم نیز در این بازدید، با اشاره به اهمیت و جایگاه پروژه مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان، اظهار داشت: با همت و همدلی مسئولان اگر تا هفته دفاع مقدس سال ۹۸ این پروژه افتتاح شود، گام ارزشمندی در استان برداشته شده است.
 
احمد حسینی نیز با تشریح سابقه احداث موزه و اعتبارات آن، گزارشی از بازدید بیش از ۵۰ تن از مسئولان کشوری و دستگاه‌های اجرایی استانی و فرماندهان نیرو‌های مسلح از روند احداث این مرکز فرهنگی ارائه کرد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار