نیروهای مسلح ضربه سختی بر دشمنان وارد خواهند کرد

حجت‌الاسلام «سیدعلی حسینی» گفت: هم مزدوران و هم اربابانشان و صهیونیست‌ها بدانند نیروهای مسلح ما، سپاه و ارتش و نیروهای اطلاعاتی همچون گذشته انتقام خون پاک این شهیدان را خواهند گرفت و ضربه سختی به دشمنان وارد خواهند کرد.
کد خبر: ۳۳۳۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۴ - 15February 2019

نیروهای مسلح ضربه سختی بر دشمنان وارد خواهند کرد

به گزارش دفاع پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «سیدعلی حسینی» امام جمعه بندر دیر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با تقدیر از حضور پرشور و انقلابی مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: این حضور نشانه حمایت از نظام، رهبری، ولایت و اعلام انزجار از دشمنان انقلاب و اسلام بود و تحسین جهانیان را برانگیخت و نشان‌ داد که علی‌رغم برخی مشکلات مردم نظام و رهبرشان را با چیزی معاوضه و معامله نمی‌کنند.

وی با اعلام اینکه مردم به وظیفه خود عمل کردند و الان نوبت مسؤلان است که خدمت‌گزاری خود به ملت را نشان دهند، گفت: کارگزاران نظام اسلامی باید خدمت‌گزاری به مردم را باور داشته باشند و پست‌ها را امانت بدانند.

وی با اشاره به این که در دهه فجر امسال متأسفانه برخی از دستگاه‌ها و ادارات حتی یک پرچم نزده بودند، ادامه داد: کسی که به انقلاب بی‌اعتناست و برای امام و رهبری ارزش قائل نیست معلوم است که مردم را ناراضی و نسبت به نظام بدبین می‌کند.

حسینی خاطرنشان کرد: مرتب به ما مراجعه می‌کنند و یا زنگ می‌زنند که برای یک امضاء گاهی اوقات یک ماه و حتی یکسال مردم را معطل می‌کنند که ما توصیه می‌کنیم ملت را پشت در دفتر خود معطل نکنید و علاوه بر زمان‌بندی برای ملاقات‌های عمومی، روزانه هم ساعتی از وقت خود را در اختیار مردم قرار دهید.

خطیب جمعه دیر با محکوم کردن جنایات تروریستی در سیستان و بلوچستان و شهادت جمعی از پاسداران خاطرنشان کرد: دشمنان از ماه‌ها قبل، از طریق جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی سعی کردند مردم چهلمین سال انقلاب را جشن نگیرند و در راهپیمایی 22 بهمن حضور کم‌‌رنگی داشته باشند اما با حضور حماسی و انقلابی مردم در روز 22 بهمن خشم  و کینه سراسر وجود دشمنان را برانگیخت و از طرفی در اجلاس ورشو هم شکست خوردند لذا بوسیله مزدوران خود این جنایت را آفریدند.

وی ابراز کرد: هم مزدوران و هم اربابانشان و صهیونیست‌ها بدانند نیروهای مسلح ما، سپاه و ارتش و نیروهای اطلاعاتی همچون گذشته انتقام خون پاک این شهیدان را خواهند گرفت و ضربه سختی به دشمنان وارد خواهند کرد.

امام جمعه بندر دیر درباره صدور بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب بیان کرد: این بیانیه نقشه راهی برای آینده مملکت است که مسؤلان آن را سرلوحه کاری خود قرار دهند و  جوانان نیز باید آن را مطالعه و در راستای ایجاد تمدن بزرگ نوین اسلامی به‌کار گیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها