عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت‌وگو با دفاع پرس:

بهبود وضعیت معیشتی مردم در گرو تلاش همه‌جانبه قوای سه‌گانه/ نارضایتی مردم به حق است

سیدجواد ساداتی‌نژاد با بیان اینکه در یک جنگ اقتصادی تمام عیار هستیم که برای پیروزی در آن نیاز به اقدام جدی تمام مسوولان داریم، گفت: دولت به تنهایی قادر به رفع مشکلات موجود کشور نیست و باید سایر قوا و نهادهای دیگر هم وارد میدان شوند.
کد خبر: ۳۳۴۰۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹ - 19February 2019

سیدجواد ساداتی‌نژاد نماینده مردم کاشان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با اشاره به گله مندی مردم از وضعیت نابسامان اقتصادی کشور اظهار داشت: معضلات معیشتی مردم به 2 دلیل عمده تحریم‌های غربی‌ها و بی مسوولیتی برخی مسوولان در مواجه با آثار مخرب تحریم‌ها به وجود آمده و روز به روز در حال افزایش است.

وی گفت: مردم از وضعیت موجود به شدت گله‌مند هستند و این نارضایتی آنها کاملا به حق است و باید برای نجات آنها فکر و اقدام اساسی کرد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با توجه به این نکته که برخی مسوولان هیچ توجهی به مشکلات کشور و دغدغه‌های مردم ندارند، تصریح کرد: وقتی عده‌ای در هر پست و مقامی که قرار گرفته‌اند هیچ تعهدی به کشور و مردم در خود احساس نمی‌کنند، چگونه توقع داشته باشیم که وضعیت کنونی کشور بهبود پیدا کند؟ برخی از این مسوولان در کابینه دولت و بعضی هم در مجلس حضور دارند.

این نماینده خانه ملت گفت: ما در جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم که در آن غربی‌ها برای به زانو درآوردن ما از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند؛ لذا نه تنها دولت بلکه سایر قوا و نهادهای دیگر نیز باید برای برون رفت از مشکلات اقدام کنند.

ساداتی‌نژاد گفت: یکی از رموز موفقیت ما در هشت سال جنگ تحمیلی این بود که در آن دوران هیچ کس به دنبال مقصر نبود و وظایف را به دیگری محول نمی‌کرد، امروز هم می‌توان با نگاه به عملکردمان در دوران دفاع مقدس در هر جنگ اقتصادی از سوی غربی‌ها پیروز از میدان خارج شویم.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها