درخشش شاعران مازندرانی در کنگره ملی شعر دفاع مقدس

مدیر ادبیات، انتشارات و تاریخ دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان مازندران از درخشش شاعران مازندرانی در بیست و یکمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۳۳۵۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷ - 26February 2019

درخشش شاعران مازندران در کنگره ملی شعر دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «سیدمحمد صادقی سنگدهی» مدیر ادبیات، انتشارات و تاریخ دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران از درخشش شاعران این استان در بیست و یکمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس خبر داد و اظهار داشت: در این کنگره که امروز (سه‌شنبه هفتم اسفندماه) در شیراز برگزار شد از «علیرضا دهرویه»، «میثم رنجبر» و «بهروز رستگار ساروکلایی» به عنوان برگزیدگان کنگره بیست و یکم تقدیر شد. 

وی به برگزاری هشت دوره جشنواره شعر و مقاومت «اشک انار» در استان اشاره کرد و افزود: مازندران با ارسال هزار و 600 اثر در بین 32 استان رتبه نخست را کسب کرد.

صادقی‌سنگدهی ادامه داد: همچنین «ذبیح الله ذبیحی سوادکوهی» دبیر علمی چندین دوره از جشنواره شعر «اشک انار» استان مازندران در این کنگره تقدیر شد.

بیست‌ویکمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس در بخش‌های مقاومت، جنگ نرم، مدافعان حرم و کودک و نوجوان با حضور برگزیدگان سراسر کشور همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب امروز در شیراز برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار