ما پیروزیم-۶۱/

اعزام ۲۵۰ زائر سوادکوه شمالی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس

فرمانده سپاه ناحیه سوادکوه شمالی از اعزام ۲۵۰ زائر سوادکوه شمالی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۳۳۶۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۷ - 06March 2019

اعزام ۲۵۰ زائر سوادکوه شمالی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس«محمدرضا خمسیه» فرمانده سپاه ناحیه سوادکوه شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در امتداد انقلاب حضرت اباعدالله الحسین (ع) در حال حرکت است و اثرگذار، انقلاب زنده است و همواره دشمن خواهد داشت، اظهار داشت: دشمنی استکبار جهانی پایان پذیر نیست و  وجود جبهه حق و باطل از سنت‌های خداوند متعال است.

وی با بیان اینکه از جبهه استکباری که با ما دشمنی دارد، نباید انتظاری جز تهاجم، فتنه و دشمنی داشت، گفت: در کربلا خونها داده شد، اما وجود حضرت زینب (س) به عنوان قافله‌دار پیام کربلا، در استمرار واقعه اثرگذار بود.

این مسئول تصریح کرد: امروز با اعتقاد به این که کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا، باید برای بقای انقلاب اسلامی، امتداد عاشورا و دفاع مقدس و خون پاک شهدا، زینبی عمل کنیم.

وی در ادامه افزود: طبق بیانات مقام معظم رهبری اردوهای راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی یک سنت حسنه به منظور پیشگیری از ۲ آسیب فراموشی و تحریف است، یکی از اقدامات مهم و اثر گذار را حضور در سرزمین نور، کربلای ایران در سفر معنوی راهیان نور بر شمرد.

این مسئول افزود: شهرستان سوادکوه شمالی با حضور گسترده مردان و زنان  شریف و ولایتمدار، در قالب کاروان به مناطق عملیاتی جنوب و جنوب غرب، استان خوزستان سفر می‌کنند.

وی از تشکیل ستاد پشتیبانی در این شهرستان خبر داد و با اشاره اینکه با همراهی پیگیری حوزه‌ها و پابگاه‌های مقاومت بسیج ثبت نام انجام شده است، اظهار کرد: از تاریخ ۲۲ اسفند تا ۲۶ اسفند به تعداد ۲۵۰ نفر از مناطق عملیاتی، قدمگاه شهدا بازدید خواهند داشت.

فرمانده سپاه سوادکوه شمالی ادامه داد: زائران در طول سفر در مناطق فکه، دهلاویه، اروند، شلمچه، طلائیه، هویزه و معراج شهدا در اهواز با شهدا نجوا خواهند داشت .

خمسیه در پایان متذکر شد: امیدواریم با مدد اهل بیت (ع) بتوانیم در محضر شهدا، توشه‌ای الهی برای پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی برداشته و در زمینه سازی انقلاب حضرت مهدی (عج)، مستحکم و استوار بمانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار