ما پیروزیم-۷۱/

«راهیان نور» افتخار و اقتدار جمهوری اسلامی/ آمادگی لازم برای استقبال از زائران راهیان نور را داریم

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: موضوع راهیان نور موجب افتخار و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است و امیدواریم به خوبی بتوانیم این ماموریت را انجام دهیم.
کد خبر: ۳۳۶۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷ - 07March 2019

«راهیان نور» افتخار و اقتدار جمهوری اسلامی/ آمادگی لازم برای استقبال از زائران راهیان نور را داریمبه گزارش خبرنگار دفاعی‎امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش صبح امروز پنج‎شنبه (16 اسفند) در نشست شورای سیاست‌گذاری راهیان نور با بیان اینکه آمادگی لازم برای برگزاری راهیان نور را داریم، اظهار داشت: خوشبختانه در یادمان‌هایی که تحت نظر ارتش است کارهای خوبی انجام شده است‌.

وی با اشاره به اینکه در خرمشهر و مجموعه نیروی دریایی کارهای خوبی انجام شده است، گفت: در خصوص برقراری امنیت در یادمان‌های دفاع مقدس جلساتی با حضور مسئولین یادمان‌ها و فرماندهان ارتش برگزار شده است و خوشبختانه هیچگونه مشکلی نداشتیم.

دریادار سیاری گفت: تلاش‌های خوبی تاکنون توسط سازمان‌های لشکری و کشوری انجام شده است و امیدوارم با یک هم‌افزایی بتوانیم به خوبی موضوعات را مدیریت کنیم.

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: موضوع راهیان نور موجب افتحار و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است و امیدوارم به خوبی بتوانیم این ماموریت را انجام دهیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار