مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان:

جوانان ما با درس گرفتن از شهدا، داعش را از منطقه بیرون راندند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان گفت: جوانان ما با درس گرفتن از شهدای دوران دفاع مقدس و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا علیه آمریکا و هم‌پیمانانش و داعش جنایتکار می‌ایستند و داعش را نابود و از مرزهای عراق و سوریه بیرون می‌رانند.
کد خبر: ۳۳۶۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹ - 10March 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، یادواره 13 شهید پایگاه شهید یاسر مسجد المهدی(عج) شهر فاضل آباد استان گلستان، با حضور اقشار مختلف مردم و با سخنرانی سردار «علی ملک شاهکوهی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان برگزار شد.

جوانان ما با درس گرفتن از شهدای دوران دفاع مقدس، داعش را از منطقه بیرون راندند

در این مراسم  سردار «علی ملک شاهکوهی» اظهار داشت: در اوایل انقلاب ابر قدرت‌های دنیا برای نابودی جمهوری اسلامی ایران با کمک صدام جنگی ظالمانه را علیه جمهوری اسلامی ایران شروع کردند و همین شهدای گمنام و جوانان ما در آن دوران به فرماندهی حضرت امام (ره) جوانمردانه و با دست خالی 8 سال جلوی ابرقدرت های جهان ایستادند و آنها را به زانو در آوردند و مجبور به پایان جنگ شدند.

وی افزود: کشورهایی که در آن زمان به صدام حمایت های تسلیحاتی و مالی می‌کردند، در این زمان هم هنوز دست از جنایات خود برنداشتند و با دادن تسلیحات به عربستان در پی کشتار شیعیان و مسلمانان یمن هستند و داعش را جهت نابودی سوریه و وارد شدن به شهرهای ایران را‌ه‌اندازی کردند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان گفت: اما جوانان ما با درس گرفتن از شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای گمنام و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای علیه آمریکا و هم‌پیمانانش و داعش جنایتکار می ایستند و داعش را نابود و از مرزهای عراق و سوریه بیرون می رانند.

جوانان ما با درس گرفتن از شهدای دوران دفاع مقدس، داعش را از منطقه بیرون راندند

جوانان ما با درس گرفتن از شهدای دوران دفاع مقدس، داعش را از منطقه بیرون راندند

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار