مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان:

مرکز فرهنگی دفاع مقدس بهترین مکان برای ترویج ارزش‌های دفاع مقدس است

سرهنگ «محمدحسن سلامی» گفت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان سمنان بهترین مکان برای ترویج ارزش‌های دفاع مقدس و مقابله با تهاجم فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی است.
کد خبر: ۳۳۷۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵ - 10March 2019

مرکز فرهنگی دفاع مقدس بهترین مکان برای ترویج ارزش های دفاع مقدس به نسل جوانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، سرهنگ «داود خوش چشم» فرمانده مرکز آموزش شهدای وظیفه قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا آجا در سمنان با سرهنگ «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان دیدار  و گفت‌وگو کرد.

سلامی در این دیدار اظهار داشت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس سمنان جزو مصوبات مقام معظم رهبری در سفر به استان سمنان مورد تصویب قرار گرفت و این مرکز به عنوان بزرگترین مرکز فرهنگی دفاع مقدس شرق کشور محسوب می‌شود.

وی گفت: با توجه به اینکه موزه آرایی مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان از ابزار موزه سازی نسل پنجم دنیا استفاده می‌شود ادامه داد ما باید آثار حجمی، یادمان شهدا و... را در مرکز فرهنگی دفاع مقدس جانمایی کنیم.

این مسئول متذکر شد: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس این استان بهترین مکان برای ترویج ارزش‌های دفاع مقدس و مقابله با تهاجم فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی است.  

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان گفت: رمز پیروز ما در سال‌های دفاع مقدس، پیروی محض از امام و ولایت، ایمان و معنویت رزمندگان بود و امروز ما برای حفظ و تداوم این انقلاب نیازمند تقویت ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس در جامعه هستیم.

در این دیدار مقرر شد برگزاری دوره آموزشی علوم و معارف دفاع مقدس ویژه سربازان پدافند هوایی در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان، بازدید خانواده پدافند از مرکز فرهنگی دفاع مقدس در دهه آخر اسفند سال جاری و همچنین ثبت خاطرات و اسناد رزمندگان سمنان به عنوان سند افتخار استان تدوین و چاپ شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها